نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 23:32

کسب رتبه اول طرح رایحه خدمت توسط فرمانداری ساوه

فرماندار ساوه گفت: این فرمانداری رتبه نخست اجرای طرح رایحه خدمت استان مرکزی را کسب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ستون ، مهدی الیاسی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: خدمت به مردم نزد خدای متعال از جایگاه والایی برخوردار است به طوری که در روایات مختلف به آن تاکید ویژه شده است لذا این عظمت خدمت به مردم و بندگان خداست و بنا بر فرموده رهبر انقلاب باید مدیران و مسئولین در خدمت به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند.

وی بر لزوم و اهمیت برگزاری میزهای خدمت اشاره کرد و افزود: تقویت روحیه جهادی در کنار شناسایی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک، یکی دیگر از اهداف این رزمایش می باشد.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی در این دولت روحیه انقلابی و جهادی را سرلوحه کار خود قرارداده و با تلاش بی وقفه و شبانه روزی به دنبال توانمندسازی محلات کم برخوردار شهرستان می باشند.

فرماندار ویژه شهرستان ساوه ادامه داد: درهمین راستا رزمایش جهادی میز خدمت، گفتگوی چهره به چهره و بدون واسطه مردم با مدیران دستگاه های اجرایی درجهت خدمت رسانی بی منت طی دومرحله روزهای ۱۳ و ۱۴ تیر ماه  و مرحله دوم در تاریخ ۲۶ و ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در محل خیمه گاه معرفت آستان مقدس حضرت اسحاق بن موسی کاظم(ع) شهرستان ساوه برگزار خواهد شد.

وی از عموم مردم برای بیان مشکلات و پیگیری مطالباتشان دعوت بعمل آورد و با بیان اینکه درخواست های مطرح شده در این دیدارها پیگیری خواهد شد گفت: تلاش میشود مواردی که از طریق دیدارهای چهره به چهره بیان میشود تا حد ممکن در شهرستان رفع گردد و چنانچه مطالباتی نیاز به دستورات و پیگیری های استانی داشت، از مراجع ذیصلاح روند آن پیگیری شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فرمانداری شهرستان ساوه رتبه نخست اجرای طرح رایحه خدمت استان مرکزی را کسب کرده است عنوان کرد:  در بین فرمانداری های استان، فرمانداری ویژه شهرستان ساوه در برگزاری برنامه ملاقات مردمی، دیدار از خانواده های تحت حمایت با حضور مدیران کل و حضور مدیران ملی و استانی در رسیدگی به مسائل شهرستان در مقایسه با سایر فرمانداری های استان برنامه ریزی دقیق و مدون داشته و رتبه اول را از آن خود کرده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1323276

مهمترین اخبار ایران و جهان: