نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 19:41

خام فروشی ذخایر معدنی بلای جان کشور است

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مشکلات تنها با سخن بر طرف نمی شود، گفت: خام فروشی ذخایر معدنی بلای جان کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما بعد از ظهر شنبه در دیدار مدیر و اعضای هیئت اندیشه ورز کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه ناحیه کرمانشاه که در راستای جهاد تبیین صورت گرفت از خام فروشی ذخایر به عنوان اوج بی تدبیری یاد کرد.

وی افزود: مشکلات با حرف خالی درست نمی‌شود، باید به شکل مکتوب و مستدل مسائل مطرح شود و مدیران ارشد استان در جلسات داخلی مشکلات و مسائل استان را بررسی، که در نهایت منجر به نتیجه شود.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: استقلال کشور با کار و تلاش درست می‌شود، نباید فقط گوش و چشم ما به بالادستی باشد گاهی مدیران استان می‌توانند تصمیم‌های اساسی بگیرند.

علما تصریح کرد: مدیران نباید در جلسات علیه هم جبهه گیری کنند بلکه باید با وحدت رویه مباحثه و بعضاً مجادله‌ها را منجر به نتیجه مطلوب نمایند.

وی با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی، بیان کرد: باید بدانیم اقتصاد رکن است اگر مسائل اقتصادی درست نشود چگونه می‌توان دم از استقلال زد، لذا ما هرچقدر هزینه کنیم برای خودمان هزینه کرده‌ایم و نفع آن به مردم استان می‌رسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1322632

مهمترین اخبار ایران و جهان: