نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 20:34

پایداری شبکه توزیع برق در فصل تابستان دغدغه مردم است

ایلام-امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه پایداری شبکه توزیع برق در فصل تابستان دغدغه مردم است، گفت: مشوق های خوبی توسط وزارت نیرو برای کاهش مصرف در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر امروز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام اظهار کرد: شرکت توزیع برق با مدیریت و برنامه ریزی مناسب در فصل تابستان و ایام اربعین توانست بدون هیچ گونه قطعی، برق را در اختیار مردم و زوار قرار دهد که کار جهادی بود توسط شرکت توزیع برق انجام شد.

وی گفت: حرکت خوبی توسط وزارت نیرو در حال انجام است که با صرفه جویی و همراهی مردم شاهد استفاده مناسب از برق باشیم.

وی بیان کرد: مشوق های خوبی نیز توسط وزارت نیرو در حال انجام است و کار خدمات رسانی وزارت کاری ارزشمند است.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه پایداری شبکه توزیع برق در فصل تابستان دغدغه مردم است، افزود: در کنار تلاش مسئولان برای استمرار خدمات‌رسانی، مردم هم باید مدیریت مصرف را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند و این همراهی موجب می شود تا بخش‌های صنعت و کشاورزی نیز در حوزه تولید، فعالیت های خود را پیگیری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان نیز در این دیدار با بیان اینکه صنعت برق در حال حاضر شرایط حساسی را سپری می کند، گفت: برق سرمایه ملی است و برای بهره مندی همه اقشار جامعه از این سرمایه ارزشمند، آن را بهینه مصرف کنیم.

ولی الله ناصری ادامه داد: ۱۴۰ اقدام راهبردی توسط وزارت نیرو برای عبور از پیک تابستانی در حوزه های مختلف برنامه ریزی شده است.

ناصری گفت: امسال کاهش مصرف بین هفت تا ۱۰ درص دی در دستور کار وزارت نیرو برای مصارف خانگی در نظر گرفته شده است و برای این منظور مشوق های بی نظیری از قبیل به ازای هر کیلووات کاهش مصرف، ۲۰ برابر نرخ فروش برق پاداش می دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1285576

مهمترین اخبار ایران و جهان: