نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 09:17

فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تبیین شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: فرهنگ دفاع مقدس و رشادت فرزندان رشید این مرزوبوم در دوران جنگ تحمیلی باید بیش از پیش تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس که در سالن جلسات پارک موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطر سه هزار شهید استان در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: استان سمنان در عرصه دفاع مقدس بسیار شاخص و مؤثر بوده است.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس بنا بر تأکید بزرگان نظام و مراجع تقلید، معجزه الهی است و مهم‌ترین عامل موفقیت در دفاع مقدس، ایمان و توکل به خداوند بود.

معاون استاندار سمنان، جهاد را مایه حیات بشری دانست و گفت: حفظ روحیه جهادی از ثمرات آموزه‌های دفاع مقدس بوده و لازم است در تمام امور از این ظرفیت استفاده شود.

ریواده از کارگروه‌های شهرستانی خواست تا اقدامات، فعالیت‌ها و گزارش‌های خود به‌صورت منظم و مستمر در سامانه ویژه ثبت کنند.

معاون استاندار سمنان گفت: به‌منظور تنویر افکار عمومی به‌ویژه نوجوان و جوانان لازم است تا فرهنگ دفاع مقدس و رشادت فرزندان رشید این مرزوبوم بیش از پیش تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1327176

مهمترین اخبار ایران و جهان: