نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 23:07

توقیف ۸ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در ساوه

ساوه-فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل کالای قاچاق در یک عملیات مشترک پلیسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر عیسی آبادی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در تداوم طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس امنیت اقتصادی ساوه در مبارزه با قاچاقچیان کالا، مأموران پلیس آگاهی ساوه با هماهنگی پلیس آگاهی استان از انتقال مقادیر قابل توجهی لوازم خانگی قاچاق از سوی یک نفر قاچاقچی کالا مطلع شده و برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه یادآور شد: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس آگاهی و هماهنگی قضائی سرانجام خودروی حامل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی ساوه شناسایی و در عملیاتی متوقف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این محموله از یکی از استان‌های مرزی بارگیری و به مقصد تهران در حال تردد بود، افزود: مأموران در بازرسی از کامیون توقیفی موفق به کشف ۲۴ دستگاه مینی یخچال، ۵۳ دستگاه چای ساز، ۱۰۰ دستگاه مایکروفر، ۷۶۰ دستگاه پ رس حرارتی، ۱۰۰ دستگاه خردکن، ۱۵۶ دستگاه ماساژور، ۱۴۲ دستگاه فرچه برقی و ۲۰ دستگاه چرخ خیاطی خارجی فاقد مدارک لازم گمرکی شدند.

عیسی آبادی با اشاره به تعیین ارزش ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی لوازم خانگی قاچاق از سوی کارشناسان اظهار داشت: یک نفر متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1296676

مهمترین اخبار ایران و جهان: