نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 12:17

شرط سخت امباپه برای عمل به درخواست پاری‌سن‌ژرمن

ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن برای اینکه به خواسته باشگاه جهت ترک تیم عمل کند، شرط گذاشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیلیان امباپه این روزها از جایگاه یک ستاره برای پاری‌‌سن‌ژرمن به یک سوهان روح برای این باشگاه تغییر نقش داده است. او فقط یک سال دیگر به این تیم قرارداد دارد و قصد تمدید آن را هم ندارد. این یعنی که در پایان قراردادش، بازیکنی که پاریسی‌ها نزدیک به 200 میلیون یورو برای خریدنش از موناکو هزینه کردند، مفت و مجانی از چنگ‌شان خواهد پرید  و بابت انتقالش به تیم بعدی هیچ چیزی به آنها نخواهد رسید.

به منظور جلوگیری از رخ دادن این اتفاق، باشگاه در حال فشار آوردن روی بازیکن است تا همین امسال پارک دو پرنس را ترک کند به خصوص که رئال مادرید هم از دور نظاره‌گر ماجراست. در همین حال امباپه گفته نمی‌خواهد از PSG‌ جدا شود و مشخص نیست که دلیلش واقعاً تعهد به قرارداد است یا امتیازاتی که از پیوستن به تیم بعدی‌اش به واسطه عقد قرارداد به عنوان بازیکن آزاد به دست خواهد آورد.

طبق گزارش مارکا؛ پاری‌‌سن‌ژرمن می‌خواهد هر طور شده امباپه را متقاعد کند که تابستان امسال برود تا از فروش او 200 میلیون یورو به دست آورد. این رقم اما برای بازیکنی که فقط یک فصل به پایان قراردادش باقی مانده بسیار بالاست و شاید رئال مادرید هم حاضر به پرداخت آن نشود.

مانع بزرگتر برای تحقق خواسته باشگاه اما شرطی است که گفته می‌شود امباپه برای رفتن تعیین کرده است. طبق گزارش مارکا، امباپه گفته حاضر است فوراً پارک‌دو‌پرنس را ترک کند اگر PSG تمام حقوق و مزایای مربوط به فصل آخر قراردادش از جمله 60 میلیون یورو حقوقش و 90 میلیون یورویی که باشگاه به عنوان پاداش وفاداری به او وعده داده بود را بپردازد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1305332

مهمترین اخبار ایران و جهان: