نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 22:36

بهمئی و بختیاری به شهید قنبری افتخار می‌کند

امام جمعه بهمئی گفت: قوم لر از بهمئی تا بختیاری به شهید قنبری افتخار می‌‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، مسئولان و مردم ایل سترگ بهمئی با حضور خود در منزل شهید قنبری در صیدون خوزستان با آنها ابراز همدردی کردند.

امام جمعه شهرستان بهمئی در این دیدار گفت: مطلب اول خطاب به فرزندان شهید و خانواده شهید و بستگان و اقوام و رهروان و دوستان و همکاران شهید است  شهید بعد از شهادتش نطق او باز می شود و حرف می زند خطاب شهید این است که فرزندان و خانواده و دوستانم خوشحال باشید ناراحت و نگران من نباشید بر سفره خدای متعال نشسته ام و از روزی الهی بهره می برم ناراحت و نگران نباشید در واقع پیام شهید امید است امید به کسانی که ادامه دهنده راه او هستند می‌گوید که در مسیر ثابت قدم باشید عاقبت خوبی در انتظار شماست.

وی گفت: راه این شهید قنبری و شهیدان بویر در چاروسا و نوروزی از دیشموک همان ادامه راه انبیا و اولیا الهی و همه شهیدان راه حق است. شهید قنبری امروز حرفش برای همه ما این است فرزندانم و برادرانم و همکارانم و اقوام و بستگانم و همشهریانم روحم را به خدا و جسمم را به خاک و راهم را به شما می سپارم و لذا باید همه تلاش کنیم راه شهید را ادامه دهیم راه شهید اسلام و قرآن و عترت و ولایت و خدمت به مردم است.
 
امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: در این جمع بزرگان ریش سفیدان و معتمدین و متنفذین از شهرستان بهمئی که مردمی شجاع و غیرتمند هستند امروز به محضر شما خانواده شهید رسیدند تا به شما تبریک بگویند و همدرد و در این مصیبت در کنار شما هستند اما بدانید شهید رزق است و از وجود شهید خیر و برکت بوجود می آید.
 
وی افزود: ایل بهمئی دارای سابقه درخشان است در سال ۱۳۱۶ در مقابل طاغوت قیام نمودند همیشه در مسیر حق و حقانیت بودند در دفاع مقدس ایل بهمئی بیش از ۸۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب و نظام اسلامی نمودند شهیدان خوب و جاوانیان را اخیرا تقدیم نمودند .
 
صلواتی بیان کرد: رهبر حکیم و عالیقدر انقلاب می فرمایند لرها جواهرند و این ویژگی خاص همه لرها هست لذا ما ایل بختیاری را به ایمان به خدای متعال و عترت و قرآن و نماز و دیندار می شناسیم و در حمایت از نظام و انقلاب سنگ تمام گذاشتند بیش از دو هزار شهید تقدیم اسلام و ولایت نمودند.
 
امام جمعه بهمئی در پایان گفت: افتخار قوم لر شیر زنی به نام بی بی مریم است که به جنگ و مقابله با استعمار می رود مواظب باشید دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و ایجاد دوگانگی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1293932

مهمترین اخبار ایران و جهان: