نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 00:39

زائران اربعین فضای متفاوت‌تری در مرزهای خوزستان تجربه می‌کنند

اهواز - معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: امسال زائران اربعین فضای متفاوت‌تری نسبت به سال قبل در مرزهای خوزستان تجربه خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز در نشست ستاد اربعین حسینی اظهار کرد: مطمئناً با همت همه دستگاه‌ها، ادارات و مهم‌تر از همه خود مردم، امسال نسبت به سال گذشته خدمات بهتری را در اربعین حسینی خواهیم داشت.

وی افزود: امسال تلاش کرده ایم تا نواقص سال‌های گذشته را برطرف کنیم؛ با توجه به فصل گرما حتماً بخش زیادی سیستم سرمایشی، سایه بان و مه پاش که بسیار مورد تاکید ما است انجام می‌شود.

به گفته وی؛ ایمنی راه‌ها تقریباً شرایط بهتری پیدا کرده است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: توسعه سرویس‌های بهداشتی و حمام را در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه خواهیم داشت، همچنین در دو پایانه، آب پایدار از محل آب غدیر وصل شده است که نسبت به سال‌های گذشته شرایط بهتری دارد.

خانچی بیان کرد: مجموعه‌های رفاهی در پایانه‌های شلمچه و چذابه نسبت به سال گذشته در حال توسعه است و مطمئناً امسال زائران اربعین فضای متفاوت‌تری را نسبت به سال قبل تجربه خواهند کرد.

وی افزود: برنامه ریزی ما در استانداری خوزستان این است که از تمامی مبادی ورودی استان، همه مردم استان کریمانه در خدمت زائران امام حسین (ع) باشند؛ مواکب و برنامه ریزی های خوبی را در تمامی محورهای ورودی دیده ایم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1293976

مهمترین اخبار ایران و جهان: