نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 21:25

پرداختن به برنامه‌های تربیتی نیازمند نقشه راه دقیق است

استاندار اصفهان گفت: باید برای پرداختن به آسیب‌های اجتماعی، برنامه‌های تربیتی دانش‌آموزان و پرداختن به مشکلات فرهنگی و تربیتی نقشه راه دقیقی ارائه شود تا کلیات و زمینه‌ها به‌درستی شناسایی و تصمیمات اتخاذ شده و پشتیبانی دستگاه‌ها اثرگذاری لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در یک‌صد و شصت و نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان، اظهار داشت: حرکتی که در قالب «هرکلاس یک سرود هر مدرسه یک جشنواره» ارائه شد بسیار ارزشمند است زیرا ابزار سرود یکی از ابزارهای بسیار مؤثر در انتقال شور، نشاط، مفاهیم است و در آن‌ها تعاون، همکاری، روحیه جهاد و حماسی بسیار موردتوجه است و در این راستا به سهم خودم از مجموعه آموزش و پرورش قدردانی می‌کنم.

وی افزود: نقاط مشکل صدور اسناد مربوط به اردوگاه‌ها در طی فرایند طرح شود تا دستگاه‌های مرتبط جهت برطرف کردن چالش‌های اسناد همکاری لازم را انجام دهند.

مرتضوی عنوان کرد: طرح مرهم و یاری‌گران زندگی در ستادهای مربوطه طرح موضوع شد که مراحل بازدید از فرایند اجرا انجام و متناسب با فعالیت‌های انجام شده بر اساس مستندات تأمین اعتبار موردنیاز انجام خواهد شد.

استاندار اصفهان گفت: باید برای پرداختن به آسیب‌های اجتماعی، برنامه‌های تربیتی دانش‌آموزان و پرداختن به مشکلات فرهنگی و تربیتی  نقشه راه دقیقی ارائه شود تا کلیات و زمینه‌ها به‌درستی شناسایی و تصمیمات اتخاذ شده و پشتیبانی دستگاه‌ها اثرگذاری لازم را داشته باشد.

وی تصریح کرد: باید چگونگی ورود به موضوع آسیب‌های اجتماعی مدارس و نحوه عمل جهت ملاحظات جنبی و اثربخشی طرح‌ها برای جامعه هدف حساسیت لازم مدنظر باشد تا به نحو مناسبی در استان اجرا شود.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ی

منبع: فارس
شناسه خبر: 1293732

مهمترین اخبار ایران و جهان: