نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 23:40

متوسط عمر خدمتی در شهرداری تهران حدودا 7 ماه است

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: متوسط عمر خدمتی در شهرداری تهران حدود 7 ماه است یعنی شهرداران تهران هر 7 ماه یک بار عوض شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران عصر امروز در آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه 20 اظهار کرد: تغییر و تحول مدیران به منظور تحرک و پویایی انجام می‌گیرد و در این راستا رضا شنگی که جزو 5 شهردار برتر تهران است، به عنوان شهردار منطقه 20 منصوب شده است.

وی گفت: سید محمد ناظم رضوی نیز از مدیران خدوم شهرداری است که از این پس در سنگر دیگری خدمت خواهد کرد و به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران منصوب شد که در این سمت نیز می‌تواند درخصوص موضوعات فرهنگی به شهرری خدمت رسانی کند.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در پاسخ به صحبت‌های برخی نخبگان که بر ثبات مدیریتی تاکید داشتند، تصریح کرد: متوسط عمر خدمتی در شهرداری تهران حدودا 7 ماه است یعنی شهرداران تهران هر 7 ماه یک بار عوض شده‌اند که این جابجایی‌ها گاهی خوب است و تحول و تحرک و انرژی می‌آورد.

شعبانی همچنین در پاسخ به صحبت‌های ارائه شده در رابطه با اینکه «ری» شهر مذهبی و دارای اهمیتی بیشتر از یک منطقه می‌باشد و لازم است با شهرداری ویژه، مدیریت شود، بیان کرد: همه مناطق تهران دارای اهمیت و مذهبی هستند همانگونه که مناطق 17، 14، 1 و سایر مناطق در موضوعات مذهبی پیشگام هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1350376

مهمترین اخبار ایران و جهان: