نیوز سیتی!
15 تیر 1402 - 17:14

۴۷۶ بنگاه اقتصادی راکد در سطح استان اصفهان احیا شده است

اردستان-استاندار اصفهان گفت‌: حدود ۴۷۶ بنگاه اقتصادی راکد در سطح استان اصفهان به چرخه تولید بازگردانده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا مرتضوی ظهر پنج‌شنبه در سفر به اردستان، اظهار داشت: از آغاز شکل‌گیری دولت سیزدهم، برنامه سفرهای شهرستانی در سطح استان اصفهان را با هدف بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌های استان، شروع کردیم و جلساتی در استانداری با حضور مسئولان شهرستانی و استانی برگزار می‌شود که در این جلسات مسائل و مشکلات شهرستان مطرح شده و پیشنهاداتی ارائه می‌شود.

وی افزود: از مجموع ۱۰۰ درصد اعتبارات کشور، ۲.۳ دهم اعتبارات به استان‌های کشور تخصیص می‌یابد و ملاک‌هایی از جمله مساحت، جمعیت، فاصله تا مرکز استان و غیره برای توزیع اعتبارات در سطح استان است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: سعی می‌کنیم که نگاه عادلانه در سطح استان اصفهان داشته باشیم و نسبت مصارف به منابع بانکی قبلاً حدود ۵۴ درصد بوده در حالی که اکنون این میزان با حدود ۲۵ درصد رشد، به ۸۰ درصد رسیده همچنین حدود ۴۷۶ بنگاه اقتصادی راکد در سطح استان اصفهان به چرخه تولید بازگردانده شده است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران در طی این ۴۴ سال گذشته در مقایسه با دیگر کشورها درخشان است و با وجود اینکه اکنون ما در جنگ نیز به سر می‌بریم، درست است که شیوه جنگ عوض شده اما جنگ تمام نشده است.

وی بیان کرد: ما از عملیات دوران دفاع مقدس با اسلحه و تانک امروز شرایط عوض شده و جنگ‌های اقتصادی و فرهنگی را داریم و این حوزه‌های جنگی جدید نیاز به رزمنده‌های جدید دارد همچنین این اتفاقات فرهنگی اخیر نیز یک جنگ است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1338332

مهمترین اخبار ایران و جهان: