نیوز سیتی!
26 خرداد 1402 - 12:22

طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر در محلات آقاجان، تپه فتحعلی‌خان و جعفرآباد

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با فروشندگان مواد مخدر در محله‌های آقاجان، تپه فتحعلی‌خان و جعفرآباد شهر کرمانشاه در دست اقدام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در قالب طرح‌های هفتگی مبارزه و دستگیری خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان و همچنین شناسایی امکان و مکان‌های پلاک قرمز را در دستور کار داریم که فعلا بیشتر در مناطق حاشیه‌نشین است. 

وی ادامه داد: در حال حاضر در محلات آقاجان، تپه فتحعلی‌خان و جعفرآباد شهر کرمانشاه برنامه برخورد داریم در آینده نزدیک در دیگر مناطق آلوده نیز طرح ادامه می‌یابد.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه ادامه داد: اقدامات و سیاست برخوردی ما در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است. 

وی آمار معتادان متجاهر کرمانشاه را حدودی ۳ هزار و ۳۰۰ نفری اعلام کرد و گفت: در طرح نوروزی یک‌هزار و ۲۷۶ نفر معتاد جمع‌آوری شد که در چندین کمپ اجباری جای دادیم.

گل‌آوری به مشکل کمبود اعتبار در راستای سازماندهی معتادان متجاهر استان اشاره‌ای داشت و ادامه داد: شهروندان در صورت معتاد متجاهر در سطح شهر مورد را با شماره تماس  ۸۳۷۴۹۶۲ اطلاع‌رسانی کنند تا اقدامات مربوط صورت گیرد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1288432

مهمترین اخبار ایران و جهان: