نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 10:17

تقویت دانشگاه فرهنگیان ایلام در گرو بکارگیری ظرفیت های استان است

استاندار ایلام گفت: از همه ظرفیت های مادی و معنوی استان جهت توانمندی کمی و کیفی دانشگاه مهم و تاثیرگذار فرهنگیان استان استفاده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام صبح شنبه در جلسه هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان استان ایلام گفت: با توجه به نقش دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلم، ارتقای این دانشگاه از لحاظ کمی و کیفی ضروری است و از همه ظرفیت های مادی و معنوی استان جهت توانمندسازی کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان استان استفاده می‌شود. 

وی افزود: مجموعه مدیریت استان نگاه جدی به آموزش تکمیلی در همه سطوح و مقاطع در تمام مراکز آموزش عالی به ویژه دانشگاه فرهنگیان دارد.

استاندار ایلام تاکید کرد: وجه تمایز دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه ها تربیت آموزگار است و آینده این کشور در سایه نقش آفرینی دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلمان متخصص و با دانش است.

وی اضافه کرد: با تکیه بر همین نگاه معلمانی تربیت می شوند که برای دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان این مملکت ایفای نقش می‌کنند.

بهرام نیا تاکید کرد: فضای محیطی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی باید تغیر یابد و فضایی مفرح برای دانشجویان در دانشگاه ها فراهم شود.

وی با اشاره بر اینکه جاذبه‌های حداقلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی باید رعایت شود، گفت: در همین راستا و در جهت توسعه فضای محیطی دانشگاه ایلام و با رایزنی‌های صورت گرفته مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای دانشگاه ایلام جذب شد‌.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این جلسه مصوب شد از ظرفیت‌های موجود دانشگاه ایلام و دیگر ظرفیت‌ها در جهت ایجاد مکان جدید دانشگاه فرهنگیان استفاده شود.

در این دیدار رئیس دانشگاه فرهنگیان استان نیز گزارشی از اقدامات این دانشگاه ارائه کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1321132

مهمترین اخبار ایران و جهان: