نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1403 - 16:25

قدردانی ضرغامی برای افزایش اعتبارات وزارت میراث فرهنگی

وزیر میراث فرهنگی با اشاره به افزایش اعتبارات وزارت میراث فرهنگی، گفت: باید از مجلس شورای اسلامی و دولت سیزدهم بابت این افزایش که قابل توجه بوده است تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، عزت‌الله ضرغامی امروز در حاشیه بازدید از قلعه تاریخی چالشتر شهرکرد، با اساره به منحصر به فرد بودن ظرفیت‌های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: این استان از لحاظ ظرفیت‌های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی جزو استان‌های برتر است.

وی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به زیرساخت‌های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، مطرح کرد: لازم است از از توان وزارت میراث و دستگاه‌های اجرایی در تقویت زیرساخت‌های گردشگری این استان استفاده شود. موقعیت پل زمانخان در این استان راهبردی است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه ابنیه تاریخی مهمی در سطح این استان وجود دارد، ادامه داد: تملک کامل و مرمت بناهای تاریخی مانند قلعه چالشتر در این استان ضروری است. استان چهارمحال و بختیاری در حوزه گردشگری آینده درخشانی دارد که خدمات گردشگری باید در این استان تقویت شود.

ضرغامی با اشاره به افزایش اعتبارات وزارت میراث فرهنگی، گفت: باید از مجلس شورای اسلامی و دولت سیزدهم بابت این افزایش که قابل توجه بوده است تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/7540/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1711576

مهمترین اخبار ایران و جهان: