نیوز سیتی!
10 آبان 1402 - 23:01

رمزگشایی از ۱۱ فقره سرقت قطعات داخل خودرو در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری متهمان به ۱۱ فقره سرقت دوچرخه و قطعات داخل خودرو در نیشابور خبرداد.

سرهنگ حسین احمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: در پی گزارش سرقت‌های سریالی دوچرخه و وسایل و قطعات داخل خودرو از پارکینگ مجتمع‌های مسکونی در سطح شهر نیشابور، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق نحوه سرقت‌ها و سرنخ‌های به جا مانده متوجه شدند متهمان از غفلت مالکان در ساعات خلوت درب پارکینگ خانه‌ها را باز و اقدام به سرقت دوچرخه، وسایل و قطعات‌ داخل خودرو کرده و از محل متواری می شوند. 

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس در ادامه تحقیقات یک متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیرش کردند.

احمدی بیان کرد: متهم ۳۷ ساله پس از روبرو شدن با ادله و مستندات پلیس به ۱۱ فقره سرقت با کمک و همدستی فردی دیگر اعتراف کرد که دیگر همدست متهم هم دستگیر شد‌.

فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به اینکه  ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهم دیگر هم تعدادی وسایل سرقتی کشف‌ کردند، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1558376

مهمترین اخبار ایران و جهان: