نیوز سیتی!
18 آبان 1402 - 18:18

کتابخوانان برتر شهرستان گرمه تجلیل شدند

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گرمه گفت: از ۸ نفر از کتابخوانان برتر شهرستان گرمه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمه، مریم خواجه، رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمه ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اظهار کرد: مطالعه و کتابخوانی باعث توسعه و پیشرفت جامعه می‌شود و باید برای ترویج فرهنگ مطالعه تلاش شود.

وی برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی را تشریح کرد و گفت: مسابقات کتابخوانی، اهدای کتاب به کتابخانه‌های واحدهای تولیدی شهرستان، دیدار با دستگاه‌های اجرایی، دیدار با خانواده کتابخوانان و تقدیر از خانواده کتابخوانان کارگری از اهم برنامه‌های اجرایی در هفته کتاب و کتابخوانی است.

عبدالحسین قاضوی، فرماندار گرمه نیز در این جلسه خواستار  تلاش همگانی برای ترویج فرهنگ مطالعه شد و افزود: دستیابی به توسعه و پیشرفت در هر جامعه‌ای نیازمند تقویت کتابخوانی است و باید با اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع در این زمینه تلاش شود.

وی به لزوم برپایی برنامه‌های ویژه در ایام هفته کتاب و کتابخوانی با حضور مردم و مسئولان اشاره و بیان کرد: باید با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی موجب ترویج فرهنگ مطالعه در شهرستان به ویژه تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه شویم.

پایان پیام/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1566576

مهمترین اخبار ایران و جهان: