نیوز سیتی!
08 آذر 1402 - 17:41

شهادت یک کودک و یک نوجوان فلسطینی در یورش نظامیان اسرائیلی به جنین

رسانه‌های فلسطینی از شهادت یک کودک و یک نوجوان در جریان یورش نظامیان ارتش رژیم اسرائیل به شهر جِنین واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت فلسطین، بعدازظهر امروز (چهارشنبه)، اعلام کرد که در نتیجه تیراندازی نظامیان صهیونیست در شهر جِنین یک کودک و یک نوجوان به شهادت رسیدند. 

منابع محلی فلسطین در این باره گزارش دادند یک کودک به نام‌ «آدم سامر الغول» (۸ساله) و یک نوجوان به نام «باسل سلیمان ابوالوفا» (۱۵ ساله) در محله البساتین به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی در شهر جِنین به شهادت رسیدند.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)، این دو نفر یکی از ناحیه سر هدف تیراندازی مستقیم قرار گرفته و دیگری با خودروی نظامی صهیونیست‌ها زیرگرفته شد و نظامیان صهیونیست از رسیدن آمبولانس به محل ممانعت کردند.

 

 

نظامیان صهیونیست به تجاوزات خود علیه اردوگاه جِنین ادامه می‌دهند و فلسطینیان ساکن محله الدمج را وادار به تخلیه خانه‌های خود کرده و شمار زیادی از آن‌ها را بازداشت کردند. 

برخی منابع امنیتی و محلی نیز گزارش دادند که نظامیان صهیونیست به زور اسلحه ساکنان محله الدمج را به تخلیه خانه‌ها خود وادار کردند و یک خانه را با پهپاد بمباران کردند. 

نیروهای رژیم اشغالگر همچنین تعداد زیادی از فلسطینیان را بازداشت کرده و بولدوزرهای آن زیرساخت‌های شبکه‌های آب، برق و فاضلاب و نیز چندین خودرو در این اردوگاه را تخریب کردند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1588776

مهمترین اخبار ایران و جهان: