نیوز سیتی!
08 آذر 1402 - 20:15

طرح‌های منطقه 12 شهر اصفهان به بهره‌برداری رسید

پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، خدماتی، ورزشی و ترافیکی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با ۳۳۶ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ۱۰ پروژه فرهنگی، عمرانی، ترافیکی و ورزشی به ارزش ۳۳۶ میلیارد تومان روز چهارشنبه در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان به بهره‌برداری رسید.

یادمان شهید گمنام شمال شهر اصفهان، سالن چندمنظوره ورزشی در محله عاشق‌آباد، زمین چمن مصنوعی در شهرک مهدیه(عج) خیابان شهید ابراهیمی، خط انتقال آب فضای سبز بزرگراه معلم، پیاده‌روسازی ضلع شمالی خیابان بهارستان، چهارراه در ضلع شرقی میدان علیخانی، پارکینگ عمومی ابتدای خیابان مطهری، دیوارکشی پارک محله محمودآباد از جمله این پروژه‌ها است.

حسین حق شناس، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها با اشاره به اینکه با ساخت میدان علیخانی ۴۰ درصد در زمان سفر خودروهایی که از این مسیر عبور می‌کردند، صرفه‌جویی شده است، گفت: در ساعت اوج تعداد خودروهای عبوری از این منطقه به ۱۱ هزار خودرو می‌رسد، صفی که همیشه پشت تقاطع شاهد آن بودیم، کاهش پیدا کرده است.

حق‌شناس با بیان اینکه چهارراه ضلع شرقی میدان شهید علیخانی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان افتتاح شده است که نسبت به سایر پروژه‌های عمرانی هزینه زیادی نیست و پروژه‌ای کم‌هزینه و بهره‌ور بوده است، تصریح کرد: این پروژه در زمان کوتاهی قبل از مهر به بهره‌برداری رسید و امروز به‌طور رسمی افتتاح شد.

علی اکبر رسالت، مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: میدان شهید علیخانی بدلیل وجود مجتمع‌های بزرگ تجاری که اطراف این میدان وجود دارد یکی از پر ترافیک‌ترین میدان‌ها محسوب می شود که با اصلاح هندسی و ترافیکی این میدان به چهارراه تبدیل شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1588932

مهمترین اخبار ایران و جهان: