نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 13:28

مبلغ اضافه‌کاری پرستاران ساعتی 25 هزار تومان است!

رئیس نظام پرستاری تبریز با بیان اینکه مبلغ اضافه‌کاری پرستاران ساعتی 25 هزار تومان است، گفت: چرا باید برای برخی دستگاه‌ها که کارمندش جلوی کولر نشسته، فوق‌العاده خاص داده شود ولی به پرستاران نه!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مهدی ظلّی، رئیس نظام پرستاری تبریز پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود به مناسبت روز پرستار اظهار کرد: موضوع کمبود نیرو تنها مطالبه جامعه پرستاری نیست زیرا کمبود نیرو مطالبه خود مردم است؛ چراکه کمبود پرستار اصلی‌ترین صدمه را به خود مردم و بیماران خواهد داد. 

وی گفت:  مبلغ اضافه‌کاری پرستاران ساعتی ۲۵ هزار تومان است که تازه این مبلغ را چند ماه با تعویق پرداخت می‌شود، از جمله دغدغه‌های ماست. 

رئیس نظام پرستاری تبریز ادامه داد: ارائه دهنده خدمت باید رضایت نسبی داشته باشد تا خدمات خوبی هم ارائه دهد و اگر غیر این باشد قطعا گیرنده خدمت نیز آسیب خواهد دید و ناراضی خواهد بود. 

وی بیان داشت: جامعه پرستاری درخواست دارد تا تعرفه‌گذاری پرستاری نیز عین تعرفه‌گذاری پزشکی باشد. 

ظلّی با بیان اینکه برای 10 هزار تعرفه‌پزشکی K جداگانه وجود دارد، افزود: همین روند را برای پرستاری هم می‌خواهیم تا بر اساس هر خدمات ارائه شده، تعرفه تعیین شود. 

وی گفت: چند شغل در دنیا وجود دارد که عین پرستاری در روزهای تعطیل، هوای گرم، سرد، روزهای بحرانی و غیره همیشه سرکار باشد. چرا باید برای برخی دستگاه‌ها که کارمندش جلوی کولر نشسته، فوق‌العاده خاص داده شود ولی به پرستاران نه!

رئیس نظام پرستاری تبریز گفت: پرستار را چرا برخی مسوولان فقط در روز پرستار می‌شناسند؟

وی گفت: نفراتی که به خانه‌ها برای پرستاری می‌روند حتما مردم از آنها کارت نظام پرستاری معتبر از آنها را بخواهند. 

ظلی گفت: نفراتی که به خانه‌ها برای پرستاری می‌روند حتما مردم از آنها کارت نظام پرستاری معتبر از آنها را مطالبه کنند.

پایان پیام/۶۰۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1578676

مهمترین اخبار ایران و جهان: