نیوز سیتی!
20 مهر 1402 - 14:20

حلقه‌های میانی جلوه‌ نوینی از حکمرانی مردمی در گام دوم انقلاب است

مشاور استاندار اردبیل در امور هماهنگی گروه های جهادی گفت: امروز فعالیت حلقه های میانی جلوه‌ نوینی از حکمرانی مردمی در گام دوم انقلاب اسلامی است.

مهدی اصلانی زاویه ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:رهبر معظم انقلاب پس از صدور بیانیه گام دوم در سخنانی فرمودند برای رسیدن به اهداف بیانیه حضور حلقه‌های مردمی نیاز است و آنچه باید رقم بخورد به تنهایی در توان حاکمیت نیست بلکه با حضور جوانان و حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی حلقه‌های میانی فعال سازی ظرفیت‌های اجتماعی است،تصریح کرد: حلقه‌های میانی جلوه نوینی از حکمرانی مردمی در گام دوم انقلاب اسلامی است که با توسعه مبانی نظری آن زمینه‌سازی هرچه بیشتر برای استفاده از ظرفیت عظیم مردمی در کشور فراهم می‌شود.

مشاور استاندار اردبیل در امور هماهنگی گروه های جهادی افزود:دولت می‌تواند با ریل گذاری و حمایت مناسب از این سرمایه عظیم اجتماعی و مردمی زمینه لازم را برای تحقق هر چه بهتر اهداف بیانیه گام دوم را فراهم سازد.

اصلانی گفت: هر جا مردم پا به صحنه گذاشتند و از ظرفیت آنها استفاده شد،کشور توانسته از مشکلات عبور کند و اعتقاد به مشارکت مردم در حکمرانی در دولت سیزدهم نه یک شعار که یک گفتمان مبنایی است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی کشور یکی از مصادیق مشارکت مردمی در صحنه‌های کشور،گروه‌های مردمی و جهادی هستند که از سرمایه‌های اجتماعی جامعه محسوب می‌شوند.

مشاور استاندار اردبیل در امور هماهنگی گروه های جهادی با اشاره به توسعه کمی و کیفی گروه‌های جهادی و مردمی در سطح استان اردبیل افزود:باید تلاش کرد با همکاری دستگاه های فرهنگی و تربیتی،گفتمان جهادی را به گفتمان عمومی و غالب در جامعه تبدیل کرد.

پایان‌پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1536076

مهمترین اخبار ایران و جهان: