نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 09:57

مردم اصفهان عصر امروز در محکومیت بمباران بیمارستان غزه تجمع می‌کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: تجمع بزرگ مردم اصفهان امروز از ساعت ۱۵:۳۰ در میدان امام حسین(ع) با حضور امت حزب‌الله و شهیدپرور اصفهان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام علیرضا ناجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهارداشت: مردم اصفهان عصر امروز در محکومیت بمباران بیمارستان غزه تجمع می‌کنند.

وی افزود: این تجمع بزرگ مردمی از ساعت ۱۵:۳۰ در میدان امام حسین(ع) با حضور امت حزب‌الله و  شهیدپرور اصفهان برگزار خواهد شد.

ناجی با محکومیت حملات ددمنشانه و تروریستی رژیم کودک‌کش صهیونیستی به بیمارستان غزه، گفت: قساوت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه نشان از خوی وحشی‌گری این رژیم غاصب دارد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان حضور پرشور مردم مومن و همیشه در صحنه اصفهان در تجمع عصر امروز را نشان از اعلام انزجار مردم اصفهان از رژیم صهیونیستی دانست و از مردم دعوت کرد تا با حضور گسترده خود بار دیگر نفرت خود از رژیم جنایت‌کار صهیونیستی را به نمایش بگذارند.

مردم اصفهان دیشب هم با تجمع در میدان قدس این شهر و سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا جنایت ضد بشری رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان غزه را محکوم کردند.

پایان پیام/۳۸۱۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1541876

مهمترین اخبار ایران و جهان: