نیوز سیتی!
18 مهر 1402 - 21:12

اذعان استاندار سمنان به کمبود معلم و کتب درسی در مدارس

استاندار سمنان به کمبود معلم و دبیر و کتاب‌های درسی در مدارس استان سمنان اذعان کرد و برای رفع این دغدغه‌ها قول داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد رضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان، با بیان اینکه کمبودها به‌ویژه در حوزه کتاب درسی پیگیری و رسیدگی خواهد شد، اظهار کرد: با ورود نیروهای جدیدالاستخدام به آموزش و پرورش، کمبودها و نگرانی در حوزه دبیر و معلم برطرف می‌شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: تحقق توسعه متوازن در حوزه آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس از جمله مقاوم‌سازی، نوسازی و تجهیزات در استان سمنان امری قابل‌توجه و ضروری است.

هاشمی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان وظیفه دارند تا در پیشبرد بهتر امور و تحقق اهداف متعالی در حوزه آموزش و پرورش، مساعدت ویژه و لازم داشته باشند.

استاندار سمنان گفت: در حوزه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان و شهرها و روستاها، پیوست فرهنگی از جمله آموزش و پرورش و جانمایی زیرساخت‌های موردنیاز انجام گیرد.

وی گفت: تدبیر و برنامه‌ریزی لازم برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم ۱۳ آبان سال جاری در استان در دستور کار باشد.

به گزارش فارس؛ در روزهای اخیر، تحریریه خبرگزاری فارس استان سمنان نیز شاهد دریافت تماس‌ها و پیام‌های متعددی از خالی بودن برخی کلاس‌های درس از معلم و نرسیدن کتاب‌های درسی به دست دانش‌آموزان بود.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534376

مهمترین اخبار ایران و جهان: