نیوز سیتی!
24 آبان 1402 - 22:31

چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌های بالقوه فراوانی است

نایب رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان کم‌برخوردار دارای ظرفیت‌های بالقوه فراوانی است که آماده تبدیل شدن به ظرفیت بالفعل است اما در این مسیر برخی مشکلات وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد امین مالکی امشب در آئین تجلیل از صادرکنندگان نمونه، صنعت‌گران و معدن‌کاران برتر چهارمحال و بختیاری که با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت: مردم این استان در واقع خط‌شکنان جبهه جنگ اقتصادی هستند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این استان کم‌برخوردار دارای ظرفیت‌های بالقوه فراوانی است که آماده تبدیل شدن به ظرفیت بالفعل است اما در این مسیر برخی مشکلات وجود دارد.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که امروز در کشور وجود دارد آئین‌‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هایی است که متاسفانه در مرور زمان تولید، صنعت و اقتصاد کشور را فرسوده و تولیدکنندگان و صنعتگران را دچار سردرگمی کرده است.

مالکی با اشاره به اینکه زنجیره‌های ارزشی که در دولت سیزدهم در سطح ملی تعریف شده توسط صنعت‌گران و تولیدکنندگان تکمیل شده است، عنوان کرد: در چهارمحال و بختیاری که قطب تولید ماهیان سردابی و خوراک آبزیان است نیز زنجیره‌های ارزش آبزیان تکمیل شده و در حال حاضر ۸۵ درصد از خوراک آبزیان کشور از این استان تامین می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1573576

مهمترین اخبار ایران و جهان: