نیوز سیتی!
05 آبان 1402 - 15:57

امام جمعه ارومیه:غزه نماد اقتدار و مظلومیت است

امام جمعه ارومیه گفت:مردم نوار غزه ایثار و شجاعت و مبارزه با ظالم را به زیبایی به تصویر کشیدند و امروز غزه نماد مظلومیت و اقتدار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ارومیه با بیان اینکه مقاومت مردم غزه در مقابل جنایت‌های بی‌سابقه صهیونیست‌ها کم‌نظیر است، اظهار داشت: غزه مظهر اقتدار و استقامت در جهان اسلام برای کل بشریت است.

وی گفت: استقامت مردم غزه در برابر ظالمان و مستکبران غربی و صهیونیسم بین‌الملل، اسرائیل را عصبانی کرده و این درحالی است که مردم غزه در اوج مظلومیت به شهادت می‌رسند اما جلوه های زیبایی از اقتدار، عظمت، صبر و استقامت را به جهانیان به نمایش گذاشته‌اند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی تصریح کرد: ضربه‌ای‌ که رژیم صهیونسیتی در این عملیات متحمل شد، در تاریخ به عنوان ضربه بزرگ ثبت شد.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم‌ رهبری در انتقاد از سران برخی از کشورها عنوان داشت: برخی از حاکمان کشورها فریب تبلیغات رسانه‌ای آمریکا و اسراییل را خورده و مسلمانان را تروریست می‌نامند و ‌این در حالی است که این کشورها با دیدن جنایات رژیم صهیونیستی در سکوت محض قرار گرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی‌ افزود: در دنیای امروز می‌توان ظالمان را به راحتی دید و آنان را شناخت.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تسلیت ایام وفات حضرت فاطمه معصومه (س) و با اشاره به جایگاه آن حضرت در جهان اسلام گفت: برای امام‌زاده‌ها زیارت نامه ماثور نداریم اما حضرت فاطمه معصومه (س) این جایگاه را دارد و از رتبه شفاعت برخوردار است و زیارت نامه دارد.

انتهای پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1552076

مهمترین اخبار ایران و جهان: