نیوز سیتی!
26 آذر 1402 - 23:46

پایان شرارت ۳ شرور مسلح در مازندران

فرمانده انتظامی شهرستان نور، از دستگیری سه شرور مسلح سابقه‌داری که پس از تیراندازی و تهدید شهروندان نور و نوشهر متواری شده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، احمد امینی فرمانده انتظامی شهرستان نور، از دستگیری سه شرور مسلح سابقه داری که پس از تیراندازی و تهدید شهروندان نور و نوشهر متواری شده بودند، خبر داد. 

وی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر وقوع نزاع، درگیری و ایجاد ناامنی با سلاح و همچنین ایجاد مزاحمت برای شهروندان از سوی سه نفر از اراذل و اوباش منطقه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نور افزود: ماموران این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی و با همکاری پلیس اطلاعات استان و شهرستان نوشهر، محل اختفای متهمان که به واسطه تیراندازی و تهدید و همچنین ارعاب شهروندان تحت تعقیب پلیس بوده و در مناطق کوهستانی شهرستان نور و نوشهر متواری بودند را شناسایی و در عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

امینی با بیان اینکه دو قبضه سلاح شکاری از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: آنها در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده و معرفی به مرجع قضائی، روانه زندان شدند.

وی تاکید کرد: پلیس قاطعانه در برابر مخلان نظم و امنیت عمومی ایستاده است و اجازه جولان به اینگونه افراد را نخواهد داد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1607632

مهمترین اخبار ایران و جهان: