نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 20:02

جهانی نو با تغییر قدرت‌های جهان در حال رقم خوردن است

مسوول قرارگاه کربلا در کرمانشاه با تأکید بر نهادینه شدن منطق مقاومت، گفت: امروز شاهد هستیم موشک‌های نیروهای مقاومت، اسرائیل را زمین‌گیر کرده و هزار کشته برجای گذاشته، این یعنی جهانی نو در حال رقم خوردن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیدجعفر امامیان مسوول قرارگاه کربلا در کرمانشاه در رویداد نوجهان در راستای بررسی یک مأموریت ویژه نوجوانان در جمع نوجوانان کرمانشاهی در تالار شهید بهشتی، اظهار کرد: جهانی نو در حال رقم خوردن است.

وی با اشاره به تفکر غاصب رژیم صهیونیت، ادامه داد: اسرائیل غاصب از رودخانه نیل تا رودخانه فرات را از آن خود می‌داند در پرچم این رژیم ستاره داود(نماد صهیونیسم) در بین دو نوار آبی رنگ قرار دارد.

مسوول قرارگاه کربلا در کرمانشاه با بیان اینکه قدرت‌های جهانی در حال تغییر است، خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم موشک‌های نیروهای مقاومت تا عمق خاک اسرائیل رفته و آن‌ها را زمین‌گیر کرده و هزار کشته برجای گذاشته است؛ این یعنی جهانی نو...

وی گفت: منطق مقاومت باید نهادینه شود، ان‌شاءالله آزادی قدس را ببینیم و در قدس پشت سر مقام معظم رهبری نماز بخوانیم.

*انقلاب اسلامی؛ الگو نیروهای مقاومت

احمد شایسته، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در رویداد شهری «نو جهان» با اشاره به استعمارگری‌های رژیم اشغالگر صهیونیست، گفت: می‌بینیم که از گذشته کشورهای استعمارگر در صدد چپاول به کشور های دیگر بودند.

وی با اشاره به کلام امام(ره) مبنی بر اینکه«مسئله جهان اسلام، مسئله فلسطین است»، افزود: انقلاب ما و فرزندان ما همواره به داد فلسطینی‌ها رسیدند و جبهه مقاومت حماس را تقویت کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه سخنانش در رویداد شهری نو جهان، از تلاش‌های نیروی‌های مردمی متحد در سراسر جهان یاد کرد و گفت: این نیروهای سخت‌کوش با تحولاتی که در جهان ایجاد کرده‌اند، سبب افول روز به روز آمریکا، رژیم صهیونسیت و دست نشانده‌های آن‌ها شده‌اند؛ وقتی دروغ‌گویی و دورویی آمریکا آشکار شود، حمایت و پشتیبانی دست نشانده‌های خود را از دست خواهد داد.

وی در ادامه بر آموزش اسلامی دانش‌آموزان در آموزش و پرورش تأکید بسیار داشت.

*رویداد نوجهان از هفتم آبان‌ماه در مدارس کرمانشاه برگزار می‌شود

پیام قاسمی رئیس اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی استان کرمانشاه نیز در رویداد نوجهان شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «درباره جایگاه ایران در دنیای جدید؛ فکر کنید و خودتان را برایش آماده کنید»، رویداد نوجهان برگزار شد.

وی با اشاره به این که این جهان نو سه ویژگی انزوای آمریکا، انتقال قدرت از غرب به غرب آسیا و توسعه منطق مقاومت را دارد، افزود: اتحادیه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، اقدام به راه‌اندازی این همایش کرد.

رئیس اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی استان کرمانشاه، عنوان کرد: این مراسم نوجهان به‌صورت شهری از هفتم آبان ماه در مدارس کرمانشاه برگزار می‌شود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1549276

مهمترین اخبار ایران و جهان: