نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 21:32

زوایایی از مواضع رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در اغتشاشات 1401

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد حتی یک خط مقابل نظام جمهوری اسلامی در فتنه‌های یاد شده به رشته تحریر در نیاوردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ امین درخشان در نشست با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور خبرنگاران و مسئولان بسیج رسانه این استان اظهار کرد: رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد بدون هرگونه تعارفی از سالم‌ترین و پای کارترین اصحاب رسانه در سطح کشور به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه شناخت خوبی از رسانه‌های سراسر کشور دارم و چالش‌ها را نیز می‌دانم گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد به صورت تمام قد در همه بحران‌ها، بلایا، مراسم‌ها و برنامه‌های ملی و مذهبی حضور چشمگیر و جانانه‌ای دارند.

این مدیر در ادامه اظهارات خود با اشاره به فتنه‌های سال‌های اخیر به خصوص سال ۱۴۰۱ در کشور گفت: رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد حتی یک خط مقابل نظام جمهوری اسلامی در فتنه‌های یاد شده به رشته تحریر در نیاوردند و یک مورد چالش رسانه‌ای در استان در بحبوحه فتنه‌ها نداشتیم.

وی با بیان اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم گفت: هر چند هیچ انسان و هیچ رسانه بدون گرایشی وجود ندارد اما توقع این است که رسانه‌های استان به رسالت خود در انتخابات آن گونه که باید عمل کنند و محورهای مورد تاکید مقام معظم رهبری را مد نظر قرار دهند.

درخشان با تاکید بر اینکه استانی قومیتی هستیم و هیچگاه نباید ظرفیت‌های قومیتی را نادیده بگیریم یادآور شد: باید به بهترین وجه از قومیت‌ها و طوایف در انتخابات استفاده کرد چرا که معتقدیم قومیت هم یک سرمایه است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به اقدامات انجام شده دولت کنونی در حوزه رسانه‌ها و خبرنگاران اشاره کرد و گفت: بیمه خبرنگاری تقریباً در یک و نیم سال گذشته بیش از سه برابر گذشته شده و محدودیتی برای بیمه وجود ندارد و این کار در حال انجام است.

درخشان یادآور شد: در بحث مسکن و در طرح مسکن ملی نیز دولت اهتمام جدی برای تامین مسکن خبرنگاران دارد مکاتباتی تاکنون داشته‌ایم و این کار به صورت مجزا در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611176

مهمترین اخبار ایران و جهان: