نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 16:12

اجرای ۱۰ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ۱۰ طرح آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان در شهرستان ایجرود در دست اجرا قرار دارد.

علی محمد نادرخانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: با اجرای این طرح‌ها جمعیتی افزون بر ۳ هزار نفر در شهرستان ایجرود از نعمت آب آشامیدنی برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح‌ها از محل‌های مختلف از جمله اعتبارات جهاد آبرسانی، محرومیت‌زدایی، روستاهای فاقد دهیاری، اعتبارات ملی و استانی و مشارکت اهالی تامین شده است.

وی گفت: عملیات اصلاح شبکه توزیع آب روستای «آلاچمن» به طول ۴ کیلومتر، اصلاح شبکه روستای «گلابر» به طول ۵.۵ کیلومتر، اصلاح شبکه روستای «احمدکندی» به طول ۵.۵ کیلومتر و اجرای شبکه توزیع آب در روستای «قولقاتی» به طول ۴.۵ کیلومتر از جمله این طرح‌هاست.

نادرخانی ادامه داد: اجرای شبکه توزیع و خط انتقال در روستای «قوشچی» به طول ۴ کیلومتر، احداث خط انتقال در روستای «نجمه شیخان» به طول ۳ کیلومتر، اجرای شبکه و خط انتقال در روستای «دورمشقان» به طول ۲.۵ کیلومتر و اجرای شبکه و خط انتقال در روستای «قادرلو» به طول ۲.۵ کیلومتر از دیگر طرح‌های آبرسانی شرکت آبفا در روستاهای شهرستان ایجرود است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان یادآور شد: احداث قنات و اجرای خط انتقال در روستای «قره درق»، احداث مخزن ذخیره آب در روستای «خانجین» با ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و حفر و تجهیز یک حلقه چاه و احداث خط انتقال در روستای شهرک دیگر طرح‌های آبرسانی روستایی شرکت آب و فاضلاب در شهرستان ایجرود است.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1616832

مهمترین اخبار ایران و جهان: