نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 11:58

آغاز عملیات اجرایی احداث مدرسه خیرساز ۱۲ کلاسه در سمنان

کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث مدرسه خیرساز ۱۲ کلاسه «ارغان» با حضور استاندار سمنان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیین کلنگ‌زنی مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی خیرساز «ارغان» در زاوقان سمنان صبح امروز با حضور استاندار سمنان برگزار شد.

این پروژه مشارکتی آموزشی در زیربنای ۲ هزار و ۱۶۰ مترمربع و با اعتباری بالغ‌بر ۳۵ میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در این مراسم‌ اظهار کرد: بسیار خرسندیم که امروز شاهد کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی این پروژه آموزشی خیرساز در منطقه کم‌برخوردار سمنان هستیم.

وی با بیان اینکه استان سمنان در حوزه مدرسه‌سازی پیشتاز است، گفت: از فرد خیری که نسبت به مشارکت در ساخت این مدرسه آموزشی برای بهره‌مندی دانش‌آموزان منطقه از فضای آموزشی مطلوب اقدام کرد، تقدیر و تشکر می‌کنم.

امیرحسین قزوینیان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان نیز در این مراسم اظهار کرد: امروز و با حضور استاندار سمنان، کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث مدرسه خیرساز ۱۲ کلاسه ارغان به زمین زده می‌شود.

وی ادامه داد: این پروژه خیرساز در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۲۴ مترمربع و با زیربنای کل ۲ هزار و ۱۶۰ مترمربع اجرایی می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه اعتبار کل این پروژه بالغ‌بر ۳۵ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: مدرسه خیرساز ارغان دارای ۱۲ باب کلاس درس، فضای اداری، سالن اجتماعات و نمازخانه خواهد بود.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1552776

مهمترین اخبار ایران و جهان: