نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 00:12

نجف‌زاده: دفتر باشگاه مس سونگون به ورزقان انتقال می‌یابد

مدیر عامل باشگاه مس سونگون گفت: تمام تلاش این باشگاه، رشد و ارتقا ورزش شهرستان ورزقان و خاروانا است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یاسرنجف‌زاده در مراسم تجلیل از مدال‌آوران بومی باشگاه مس سونگون که در شهرستان ورزقان برگزار شد، گفت: تمام تلاش این باشگاه، رشد و ارتقا ورزش شهرستان ورزقان و خاروانا است و  برنامه‌‌ریزی‌های‌مان نیز بر این اساس است.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون در ادامه یادآور شد: زیرساخت‌ها و توسعه اماکن ورزشی از اولویت‌های باشگاه است و تنها به ساخت مجتمع ورزشی ورزقان محدود نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتسال مس سونگون برند این باشگاه بوده و مدعی قهرمانی است، افزود: هدفگذاری کلان باشگاه پیش از حضور بنده، برای ورزش قهرمانی بوده و طبق برنامه مصوب هیات مدیره فعالیت‌های باشگاه در جریان است. اما تمام تلاش بر این است به اقدامات فرهنگی، زیرساختی و بومی ورزقان توجه ویژه شود.

‌ یاسر نجف‌زاده در مورد تیم فوتبال باشگاه مس سونگون گفت: این تیم در اولین حضورش در لیگ یک، به مدت ۴ هفته صدرنشین بود و در حال حاضر در رده هفتم جدول قرار دارد؛ با توجه به بودجه و نفرات تیم، فوتبال باشگاه هم عملکرد خوبی داشته است و انتظارات از این تیم که تازه به لیگ یک صعود کرده، باید منطقی باشد.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون با اشاره به میانگین سنی 20 سال بازیکنان تیم والیبال گفت: علی‌رغم اینکه خیلی‌ها به خاطر جوان بودن این تیم می‌گفتند که با این تیم عملکرد باشگاه زیر سوال خواهد رفت، اما من به این تیم ایمان داشتم و خوشبختانه نتیجه اعتماد به جوانان و همچنین برنامه‌ریزی باشگاه بسیار مثبت بوده و در حال حاضر تیم والیبال در رده سوم جدول قرار دارد.

وی در مورد ورزش پایه نیز گفت: ورزش پایه باشگاه مس سونگون در شهر ورزقان‌‌ متمرکز است و در تکواندو با اقتدار قهرمان لیگ نوجوانان شد و در بانوان هم کاپ اخلاق و هم عنوان چهارمی کسب شد. همچنین تیم فوتسال نوجوانان این‌ باشگاه با اقتدار به لیگ دسته یک صعود کرد.

مدیرعامل باشگاه ادامه داد: فرزاد باهر ارسباران، پرافتخارترین ورزشکار آذربایجان‌شرقی با ۳ مدال بازی‌های آسیایی از مفاخر باشگاه مس سونگون است و همچنین ۹۰ درصد اعضای تیم ملی شمشیربازی ایران عضو  باشگاه مس سونگون هستند. همچنین تیم دوچرخه‌سواری مس سونگون در تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان به مقام چهارم دست یافته و علی لبیب دوچرخه‌سوار این باشگاه هم در بازی های آسیایی هانگزو به دو مقامی چهارمی دست یافت

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: تشکر ویژه از امام جمعه ورزقان حجت الاسلام فضلی و دکتر معبود عباس‌زاده مدیرعامل شرکت مس سونگون بابت حمایت‌های مادی و معنوی صورت گرفته، دارم.

پایان پیام/60017

منبع: فارس
شناسه خبر: 1548232

مهمترین اخبار ایران و جهان: