نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 14:10

ماجدی: هدفگذاری ما فقط صعود به جام جهانی بود

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: تیم نوجوانان هر نتیجه‌ای در جام جهانی اندونزی بگیرد، چیزی از اهمیت بچه‌های ما کم نمی‌کند، چون هدفگذاری ما فقط صعود به جام جهانی بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میرشاد ماجدی درحاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال نوجوانان به جام جهانی، اظهار داشت: همانگونه که همه می‌دانند شاید از ۲ یا ۲ سال و نیم قبل بحث استعدادیابی را با یک هدف که صعود به جام جهانی بود استارت زدیم. خدا را شکر تیم ملی نوجوانان توانست این مجوز را بگیرد و تیم ملی جوانان هم تا لحظات آخر می‌توانست چنین مجوزی را داشته باشد اما متاسفانه شرایط فوتبال به شکلی رقم خورد که نتوانست به جام جهانی صعود کند.

وی افزود: افتخار ما این است از همان تیم جوانان بیش‌ از ۸_۷ بازیکن ما در لیگ برتر کشورمان از بازیکنان اصلی هستند‌‌. برخی از آنها به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده‌اند و بازیکن لژیونر داریم. تیم ملی نوجوانان هم به این شکل است. صعودشان به جام جهانی در شرایطی رقم خورده که اطمینان دارم می‌تواند نتایج بسیار خوبی را رقم بزند.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال تصریح کرد: متأسفانه شرایط به گونه‌ای رقم خورد که نتوانستیم بازی‌های دوستانه خوبی را برای تیم نوجوانان داشته باشیم. فدراسیون سنگ تمام گذاشت و همه اردوهایی که خواسته شده بود، برای این عزیزان برپا شد. اعضای تیم نوجوانان ایران اردوهای بسیار خوبی داشتند و در امارات هم اردو زدند. با این حال دیدار دوستانه انجام نشد که یکی از نقاط ضعف تیم است.

ماجدی درمورد همگروهی شاگردان عبدی با تیم‌های نوجوانان برزیل، انگلیس و نیوکالدونیا در جام جهانی نوجوانان ۲۰۲۳ گفت: تیم نوجوانان هر نتیجه‌ای در جام جهانی اندونزی بگیرد، چیزی از اهمیت بچه‌های ما کم نمی‌کند، چون هدفگذاری ما فقط صعود به جام جهانی بود. بزرگان فوتبال جهان در گروه تیم کشورمان حضور دارند و امیدوارم عِرق ایرانی را در بازیکنان تیم ببینیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است به همراه نوجوانان فوتبال کشورمان به اندونزی سفر کند یا خیر، عنوان کرد: هر تیمی که در مسابقات جهانی و آسیایی شرکت می‌کند، یک رئیس کاروان دارد. نمی‌دانم رئیس کاروان تیم نوجوانان چه کسی است، اما من نیستم و کسی در این باره با من صحبت نکرد. فدراسیون فوتبال در این مورد تصمیم می‌گیرد. به‌عنوان یک سرباز در خدمت فوتبال این کشور هستیم و از تصمیم فدراسیون تمکین می‌کنیم.

رئیس هیات فوتبال تهران در مورد احتمال  تغییرات در این هیلت عنوان کرد: آدمی نیستم که دنبال تغییرات زیاد باشم. وقتی مسئولیتی را می‌پذیرید و کارهای اجرایی انجام می‌دهید، تغییرات در لحظات اول باعث کُندی و توقف کار می‌شود. در حال بررسی موضوعات هستم و کسانی که با سیاست‌های ما هم‌خوانی داشته باشند، در خدمت‌شان خواهیم بود. هر کسی هم که این هماهنگی را نداشته باشد، بدون اینکه بگوییم از مجموعه ما جدا می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556532

مهمترین اخبار ایران و جهان: