نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 14:54

ورود دستگاه قضایی مازندران به مشکلات جاده آمل ـ چمستان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل از جاده آمل به چمستان بازدید و نقاط حادثه‌خیز و پُرتصادف این جاده را بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، با دستور ویژه رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل در راستای حفظ حقوق عامه به اتفاق فرمانده پلیس راه، مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و رئیس اداره راه و شهرسازی از جاده آمل به چمستان بازدید و نقاط حادثه‌خیز و پُرتصادف این جاده را بررسی کرد.

با توجه به برخی تصادفات جاده‌ای و گزارش‌های مردمی از ناامنی‌های این جاده و وضعیت نامطلوب روکش اسفالت‌ها،  دادستان آمل طی این بازدید از این محور و گفت‌وگو با برخی از شهروندان دستورهای لازم به مدیران مربوط،جهت تسریع در تعریض کل محور، ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز، ایجاد روشنایی، خط کشی وسط و دو طرف جاده، شانه‌سازی دو طرف جاده در محور فرعی، ایجاد کانال جهت هدایت آب‌های سطحی و آزادسازی حریم جاده  را صادر کرد.

وی تاکید کرد: در راستای حفظ حقوق عامه و حفظ جان و مال مردم، این موضوع به جد در دستور دادستانی قرار گرفته و در صورت عدم اقدام مسؤولان مربوطه در موعد تعیین شده، قطعا اقدام قاطع قانونی توسط این دادستانی انجام خواهد گرفت. 

شایان ذکر است؛ پس از این بازدید جلسه‌ای با حضور معاون عمرانی فرمانداری، شهردار آمل و مدیران ادارات مربوط برگزار و مصوبات جلسه با تعیین مهلت جهت اجرا به دستگاه‌های مسوول ابلاغ شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609376

مهمترین اخبار ایران و جهان: