نیوز سیتی!
23 آذر 1402 - 04:33

زارع: اولین شکست خانگی گیتی‌پسند را رقم زدیم

مربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: توانستیم نخستین شکست گیتی‌پسند در خانه را رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته یازدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران سال 1402 چهارشنبه، 22 آذرماه با هفت دیدار در شهرهای اردکان (دو مسابقه)، اصفهان، یزد، تهران (دو دیدار) و ارومیه پیگیری شد. در یکی از دیدارهای این هفته فولاد سیرجان ایرانیان سه بر صفر حریف را شکست داد و در آستانه قهرمانی نیم فصل قرار گرفت.

مهران زارع، مربی تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان درمورد این مسابقه اظهار داشت: شاهد بازی بسیار خوبی بودیم. بازیکنان آنچه خواسته و هدف ما از این مسابقه بود را به نحو احسنت انجام دادند. گیتی‌پسند تیم قابل احترامی است، نتایج گویای همه چیز است. این تیم تا قبل از این بازی در رده دوم و در خانه باختی نداشت و امروز اولین شکست گیتی‌پسند را در اصفهان رقم زدیم، مطمئن باشید در آینده بازی‌های با کیفیت‌تری از این تیم شاهد خواهید بود.

همچنین شهروز همایون‌فرمنش، بازیکن تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان هم خاطرنشان کرد: بازی خوبی بود، گیتی‌پسند از مهره های ارزشمندی برخودار است و نتایج گویای همه چیز است. خداراشکر با همدلی تیم و آنالیز خوبی که از تیم اصفهان داشتیم، نقاط ضفشان را از کار انداختیم و سه امتیاز را کسب کردیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1604376

مهمترین اخبار ایران و جهان: