نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 19:22

فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در گیلان رونق ویژه ای دارد

رشت - رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اجتماع مردم رشت در پیاده راه فرهنگی به منظور اقامه نماز ظهر عاشورا گفت: فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در استان بویژه در ایام محرم رونق ویژه ای دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین واثق کارگرنیا امروز شنبه در نود و سومین نشست شورای شهر رشت با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: تاسوعا و عاشورای حسینی حماسه عظیمی است که الهام بخش قلب و اندیشه میلیون‌ها انسان دلباخته و عاشقی است که برای سیراب کردن عطش روحشان، کوثر زلالی همچون حسین (ع) را مشق می‌کنند...

وی با بیان اینکه قیام سید الشهدا (ع) در بین دیگر قیام‌ها و نهضت‌ها جایگاه ویژه ای دارد، افزود: ابا عبدالله (ع) با انقلاب عاشورایی اش به تاریخ فهماند که نباید در مقابل ظلم و ستم سکوت کرد و برای تحقق عدل و اسلام ناب محمدی در صحرای نینوا مردانه ایستاد و خون پاکش را نثار اسلام کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اجتماع پرشکوه مردم رشت در پیاده راه فرهنگی به منظور اقامه نماز ظهر عاشورا، بیان کرد: فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در گیلان بویژه در ایام محرم رونق ویژه ای دارد.

کارگرنیا با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع)، اضافه کرد: ان شاالله شفاعت امامان معصوم (ع) شامل حال تمامی مسلمین جهان شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1416832

مهمترین اخبار ایران و جهان: