نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 21:31

بارندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است

سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از وجود بارندگی در محور دامغان_سمنان و بالعکس خبر داد و گفت: با توجه به لغزندگی جاده‌ها احتیاط رانندگان امری ضروری است.

سرهنگ موسی بزرگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه هم اکنون در اکثر محورهای مواصلاتی استان سمنان بارندگی وجود دارد، ابراز داشت: بارش باران هم اکنون در محور دامغان_سمنان مشاهده شده است.

وی ضمن بیان اینکه هنگام بارش باران احتمال لغزندگی خودروها وجود دارد، افزود: در این شرایط احتمال وقوع تصادفات رانندگی بیش از هر زمان دیگری رخ می‌دهد لذا رانندگان را به رعایت فاصله طولی مناسب دعوت می‌کنیم.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون شرایط تردد در همه محورهای مواصلاتی استان روان گزارش شده است، ابراز داشت: مشکل خاصی در جاده‌ها دیده نمی‌شود اما رانندگان می‌بایست هنگام بارندگی سرعت مناسب را رعایت کرده و از ترمز ناگهانی پرهیز کنند چرا که احتمال سر خوردگی و تصادفات زنجیره‌ای را افزایش می‌دهد.

بزرگی اضافه کرد: در محورهای کوهستانی نیز مه گرفتگی وجود دارد که رانندگان حتماً باید از سلامت برف پاک کن و چراغ‌های مه شکن اطمینان حاصل کنند تا امکان دید کافی را برای خود و سایر خودروها به وجود آوردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431232

مهمترین اخبار ایران و جهان: