نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 10:19

مسی: با همان انگیزه همیشگی‌ام به اینتر میامی آمده‌ام

فوق‌ستاره آرژانتینی اینتر میامی از هواداران این تیم آمریکایی بابت حمایت‌ از او تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی که اخیراً به حضور دو ساله‌اش در پاری‌سن‌ژرمن پایان داد و در حالی که بحث بازگشتش به بارسلونا مطرح بود، در نهایت با امضای قراردادی دو ساله به اینتر میامی پیوست، بامداد امروز (دوشنبه - به وقت تهران) در مراسمی خاص و باشکوه به هواداران این تیم آمریکایی معرفی شد. این مراسم به خاطر بارش باران با تأخیر برگزار شد.

برنده هفت توپ طلا در مراسم معارفه‌اش گفت: می‌خواهم از هواداران اینتر میامی تشکر کنم. از زمانی که به اینجا آمدم عشق و حمایت شما را حس کردم. مشتاق هستم که هر چه سریع‌تر با تیم تمرین و برای اینتر میامی بازی کنم. من با همان انگیزه همیشگی‌ام به اینجا آمدم. شکی ندارم که در اینجا لحظات خیلی خوبی با هم خواهیم داشت و اتفاقات زیبایی رخ خواهد داد.

دیوید بکام به عنوان یکی از مالکان باشگاه اینتر میانی هم در مراسم رونمایی از مسی گفت: من هم مثل همه شما بی‌صبرانه منتظرم تا لئو را در پیراهن اینتر میامی و بازی کردن برای تیم‌مان ببینم. خانم‌ها و آقایان فصل جدیدِ داستان ما از اینجا شروع می‌شود.

مسی 35 ساله که تابستان 2021 به حضور 21 ساله خود در بارسلونا پایان داد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، در دو فصل اخیر در 75 بازی برای این تیم فرانسوی به میدان رفت و آمار 32 گل‌زده و 35 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

لیونل مسی , تیم فوتبال بارسلونا , لیونل مسی , تیم فوتبال بارسلونا , لیونل مسی , تیم فوتبال بارسلونا , لیونل مسی , تیم فوتبال بارسلونا , لیونل مسی , تیم فوتبال بارسلونا , لیونل مسی , تیم فوتبال بارسلونا , لیونل مسی , تیم فوتبال بارسلونا ,

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1365276

مهمترین اخبار ایران و جهان: