نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 09:35

شرور قمه‌کش در تنکابن روانه زندان شد

فرد شروری که طی روزهای اخیر با در دست داشتن قمه در خیابان‌های شهر تنکابن اقدام به قدرت‌نمایی کرده و موجب ترس و وحشت شهروندان شده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، دادگستری مازندران از دستگیری شرور قمه‌کش در تنکابن خبر داد و اعلام کرد؛ فرد شروری که طی روزهای اخیر با در دست داشتن قمه در خیابان‌های شهر تنکابن اقدام به قدرت‌نمایی کرده و موجب ترس و وحشت شهروندان شده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

 این فرد غیربومی که فیلم آن در فضای مجازی نیز انتشار یافته بود، ضمن قدرت‌نمایی با قمه در خیابان‌های شهر تنکابن، اقدام به ارعاب و تهدید مردم کرده بود.
 
متهم بلافاصله پس از انجام فعل مجرمانه، با دستور قضایی از سوی ضابطان بازداشت و پس از تشکیل پرونده در یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تنکابن، با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.
 
 لازم به ذکر است دستگاه قضایی استان با  افرادی که بخواهند در استان ایجاد ناامنی کرده و با ارتکاب شرارت و جرائم خشن، جان و مال و ناموس مردم را مورد تهدید و تعدی قرار دهند، برخورد قانونی شدید، سریع و بسیار قاطع خواهد داشت تا انتظاری که مردم در راستای ایجاد عدالت از دستگاه قضایی دارند، برآورده شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1365032

مهمترین اخبار ایران و جهان: