نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 18:04

با عاملان حادثه شاهچراغ باید برخورد شود

بسیج دانشجویی شهید آوینی دانشگاه هنر اصفهان با محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ اعلام کرد: خواستار برخورد شدید با آمران و عاملان این اقدام کور هستیم، تا درس عبرتی شود برای دیگر دشمنان اسلام، مسلمین و امت حزب الله.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بسیج دانشجویی شهید آوینی دانشگاه هنر اصفهان به‌دنبال حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز بیانیه‌ای صادر و این جنایت را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»

حادثه‌ی تلخ حمله‌ی تروریستی به حرم امن جناب احمد بن موسی (ع) در شیراز و شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنانمان، موجب تألم خاطر هر انسان آزاده‌ای است.
از این رو، این واقعه دردناک را محضر حضرت صاحب الامر و الزمان اروحنا فداه، مقام معظم رهبری دامت برکاته و ملت شریف، نجیب و شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم.  
ما دانشجویان بسیجی دانشگاه هنر اصفهان، ضمن محکوم کردن اینگونه اقدامات تروریستی، خواستار برخورد شدید با آمران و عاملان این اقدام کور هستیم، تا درس عبرتی شود برای دیگر دشمنان اسلام، مسلمین و امت حزب الله.
یقینا این‌گونه حملات تروریستی، نه خللی در صفوف متراکم امت حزب الله به وجود خواهد آورد، نه از حقانیت مذهب و تفکر حَقه‌ی ما خواهد کاست و قطعا اراده خداوند محقق خواهد شد و نور خویش را کامل می‌کند، هرچند کافران را خوش نیاید.

همچنین هسته بین‌المللی مقاومت بسیج دانشجویی استان اصفهان در محکومیت حمله تروریستی به حرم مقدس شاهچراغ بیانیه‌ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ قَتَلَ نَفْساً بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعاً 

ضمن عرض تسلیت به ساحت امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب(مدظله)، حمله تروریستی و غم‌انگیز به حرم احمدبن‌موسی (ع) بار دیگر عمق دشمنی جریان تکفیر و کوردلان علیه مقدسات و جمهوری اسلامی را نشان داد.

همواره دشمنان اسلام و جریان جهل و تکفیر با حمایت و راهبری استکبار جهانی بار دیگر جنایت تازه‌ای رقم زدند و در جنایتی خونبار با هتک حریم مطهر و مقدس شاهچراغ شیراز جمعی از زائران و ارادتمندان آن حریم قدسی را مظلومانه به گلوله کینه بستند.

این حرکت غیر انسانی در ادامه‌ اغتشاشات سال گذشته و سالگرد این اتفاق شوم است که دشمنان ملت ایران برای نا‌امن‌سازی کشور و جنگ ترکیبی دستگاه‌های جاسوسی و اطلاعاتی نظام سلطه مخصوصا اسرائیل جنایتکار است و باید به این مهم توجه داشت که موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام سطوح داخلی و خارجی باعث عصبانیت دشمن شده که با وقاحت تمام به حرم اهل بیت (ع) حمله می‌کنند.

جدای از تلخی این حادثه، بُعد امید بخش ماجرا روشن شدن حقانیت راهبرد انقلاب و اسلام است. هر انسان منصفی که این صحنه جنایت شیراز را ببیند حقانیت جبهه مقاومت  را که انقلاب اسلامی ایران پرچمدار آن است، درک خواهد کرد.

تمامی جبهه استکبار باید بدانند، خون پاک شهدای بی‌گناه همواره موجب تحکیم و قدرتمندی جبهه مقاومت بوده و  رهروان این راه را روز به روز بیشتر خواهد کرد

ما دانشجویان هسته بین الملل مقاومت بسیج دانشجویی استان اصفهان ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی )، خانواده‌ محترم خادم شهید حرم حضرت احمد بن موسی ( ع ) و ملت شریف و صبور ایران، از درگاه خداوند متعال شفای عاجل مجروحین، مسئلت داریم  و از مسؤولین قضایی و امنیتی خواستاریم عاملان این جنایت را در اسرع وقت به سزای اعمالشان برسانند و چون همیشه حافظ امنیت کشور عزیزمان باشند. 

وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرین

 

پایان پیام/۶۳۱۲۴/ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1442376

مهمترین اخبار ایران و جهان: