نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 09:34

فرمانداران البرز نقاط ضعف حوزه‌های انتخابیه خود را احصا کنند

کرج- استاندار البرز گفت: فرمانداران استان باید نقاط ضعف حوزه‌های انتخابیه خود را احصا کنند و با خرد جمعی برای رفع آنها اتخاذ تدبیر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی شامگاه شنبه در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادارش با بیان اینکه در جلسات هفتگی با دعوت از مدیران استان به بررسی نقاط ضعف و قوت برگزاری انتخابات ادوار گذشته می‌پردازیم، افزود: فرمانداران استان باید نقاط ضعف حوزه‌های انتخابیه خود را احصا کنند و با خرد جمعی برای رفع آنها اتخاذ تدبیر شود.

وی ادامه داد: اولویت ما برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت آحاد مختلف مردم است و لازمه افزایش این حضور، کسب رضایتمندی مردم است.

عبداللهی گفت: فرمانداران و دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید در راستای تبیین دستاوردها و آگاهی بخشی به مردم با اقشار مختلف جامعه نشست و هم اندیشی داشته باشند.

وی افزود: باید گوش شنوای طیف‌های گوناگون فکری باشیم و با بیانی روشن و شفاف نسبت به تنویر افکار عمومی اقدام کنیم.

استاندار البرز گفت: بر این باور هستم که در سایه همدلی و انسجام می‌توانیم انتخاباتی پرشور، با صلابت، سالم و کم نظیر طبق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در استان برگزار کنیم.

حسن مددی، دادستان کرج نیز در این نشست حضور یافته و به بیان نقطه نظرات خود در خصوص برگزاری انتخابات و تجارب گذشته، افزود: برگزاری این جلسات که با تدبیر استاندار البرز با جدیت دنبال می‌شود، تبادل تجارب و بررسی نقاط ضعف و قوت انتخابات ادوار گذشته صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: امید است که با وحدت و همدلی شکل گرفته، انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان البرز به خوبی برگزار شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1394276

مهمترین اخبار ایران و جهان: