نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 17:23

حضور پهپادهای مختلف در رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت

سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، گفت: پهپاد های نیروی هوایی ارتش در یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت حضوری گسترده، قدرتمندانه و اثرگذار دارند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر خلبان علیرضا رودباری سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، گفت: در مرحله اصلی و فاز عملیاتی این رزمایش، عملیات‍های رزم پهپادی، شناسایی و جنگ الکترونیک توسط پهپادهای نیروی هوایی ارتش اجرا می شود.

وی افزود: پهپادهای رزمی، شناسایی و اخلالگر کمان-۱۲، کرار، مهاجر۶ و آرش مجهز به انواع سرجنگی و با حمل انواع تجهیزات جنگ الکترونیک و بمب‌های بهینه‌سازی شده و نقطه زن با استفاده از اصل غافلگیری، اهداف حیاتی نیروهای نارنجی(نیروهای تعبیه شده در نقش دشمن) را مورد انهدام قرار می‌دهند.

سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت تصریح کرد: در اجرای این مرحله از رزمایش، هواپیماهای باسرنشین و بدون سرنشین نیروی هوایی ارتش با سامانه‌های اخلالگر و استفاده از به روزترین تکنیک‌های جنگ الکترونیک، ضمن از کار انداختن سامانه‌های پدافندی نیروهای نارنجی (نیروهای تعبیه شده در نقش دشمن)، مسیر امن را برای اجرای عملیات پهپادی فراهم می‌کنند.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1395776

مهمترین اخبار ایران و جهان: