نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 21:43

خبرنگاران جزیره خارگ تجلیل شدند

بوشهر- مراسم تجلیل از خبرنگاران در اولین شورای اطلاع رسانی بخش ویژه خارگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده عصر جمعه در اولین جلسه شورای اطلاع رسانی بخش ویژه خارگ اظهار داشت: هدف از تشکیل این شورا هماهنگی در زمینه اطلاع رسانی و اعلام مواضع و نظرات هیئت دولت به سراسر کشور و استان است، همچنین دستگاه‌هایی که ظرفیت‌های تبلیغی و فرهنگی دارند در آن عضو هستند.

خبرنگاران جزیره خارگ تجلیل شدند


وی افزود: متأسفانه وحدت رویه و هماهنگی کاملی میان ارگان‌های مسئول به منظور انعکاس فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف به مردم مشاهده نمی‌شود که باید با بررسی دلایل این امر نسبت به اصلاح این رویه اقدام شود.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: باید از تمامی ابزار و ظرفیت‌های موجود به منظور بیان فعالیت‌های دولتمردان در عرصه‌های مختلف به مردم بهره برداری شود و اگر مردم در جریان امور قرار بگیرند ضمن حمایت بیشتر از نظام روحیه امید و نشاط در جامعه نیز تقویت خواهد شد.

خبرنگاران جزیره خارگ تجلیل شدند


دشتی زاده خاطر نشان کرد: عموم دستگاه‌های اجرایی موظف هستند با بیان خدمات صورت گرفته در حوزه کاری خود مردم را در جریان امور قرار دهند، همه باید در چارچوب وظایف تعیین شده و با وحدت رویه و دوری از موازی کاری تلاش کنیم خدمات صورت گرفته را به بهترین شکل ممکن انعکاس دهیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی بخش ویژه خارگ گفت: ظرفیت رسانه با توجه به عمق تأثیرگذاری و آگاهی بخشی می‌تواند در کاهش بسیاری از معضلات جزیره راهگشا باشد، برنامه‌ریزی برای انعکاس فعالیت‌ها و برنامه‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی و همچنین اقدامات انجام‌شده در جزیره خارگ یکی از اولویت‌های جدی ما در شورای اطلاع‌رسانی بخش ویژه خارگ است.

دشتی زاده یادآور شد: امروزه در دنیا و همچنین در کشور حرفه خبرنگاری را به عنوان یکی از مشاغل سخت، حساس و اثرگذارمی شناسند، روز خبرنگار، روز تکریم حق طلبی، صداقت و تلاش بی وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از سوی بخشداری ویژه خارگ از خبرنگاران و فعالین حوزه فرهنگی جزیره تقدیر به عمل آمد.

خبرنگاران جزیره خارگ تجلیل شدند

منبع: مهر
شناسه خبر: 1437332

مهمترین اخبار ایران و جهان: