نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 10:51

آبرسانی به دو روستای لامدر و شترک در محمدیه

قزوین- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از تأمین آب آشامیدنی روستاهای ولامدر و شترک بخش محمدیه با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال در شهرستان البرز خبر داد.

داراب بیرنوندی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با آغاز فصل گرم سال ۱۴۰۲، تأمین آب آشامیدنی روستاهای ولامدر و شترک بخش محمدیه با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال در شهرستان البرز انجام شد.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه شامل احداث حدود سه و نیم کیلومتر خط انتقال و بازسازی، تجهیز و راه اندازی ایستگاه پمپاژ انتقال آب به روستای و لامدر و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین ادامه داد: حدود پنج کیلومتر خط انتقال و تجهیز و راه اندازی ایستگاه پمپاژ و استقرار سیستم تله متری با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال برای رفع مشکل افت فشار و تأمین آب آشامیدنی روستای شترک نیز ایجاد شد.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی اصلاح شبکه روستای باورس به طول یک هزار و ۱۰۰ متر نیز در خلال پروژه‌های مذکور با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال جهت بازسازی ایستگاه پمپاژ ولامدر که همگی از ایستگاه‌های پمپاژ شهرهای محمدیه و مهرگان به آب شرب سالم و پایدار دسترسی پیدا کردند نیز به اتمام رسید.

وی در پایان با بیان اینکه با اجرای این پروژه بیش از ۲۱۰۰ خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند، یادآور شد: امیدواریم مردم استفاده صحیح و مدیریت مصرف آب را در دستور کار خود قرار دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1419276

مهمترین اخبار ایران و جهان: