نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 09:26

قاچاقچیان سوخت زیر ذره بین تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از برخورد جدی و بدون اغماض با قاچاقچیان سوخت در سیستان و بلوچستان خبر داد.

موسی عباس زاده محمودی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با توجه به حجم زیادی آمار پرونده های قاچاق سوخت در استان و بلوچستان، تعزیرات حکومتی برخود جدی با این افراد خواهد داشت در همین راستا چهار پرونده با موضوع خرید و فروش و حمل قاچاق سوخت در ایرانشهر سریعا رسیدگی شد.

 وی افزود: پرونده اول با موضوع کشف هزار و 700 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش بیش از 636  میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر رسیدگی شد.

وی افزود:  در همین راستا شعبه باتوجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز اعلام و و متهم را به پرداخت یک میلیارد و 272  میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان همچنین از جریمه یک میلیارد ریالی قاچاق سوخت در ایرانشهر خبر داد و گفت: پرونده کشف 22 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش  823  میلیون ریال در شعبه رسیدگی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر رسیدگی شد.

وی افزود:  شعبه باتوجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز اعلام و و متهم را به پرداخت یک میلیارد و 647  میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

عباس زاده محمودی بیان کرد: هنگ مرزی جکیگور گزارش کشف این محموله را به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان همچنین با اشاره به کشف بیش از 2 هزار لیتر سوخت قاچاق به صورت جا ساز شده داخل مشک درون یک دستگاه خودرو  گفت: پرونده کشف 2 هزار و 340  هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش 889  میلیون ریال در شعبه رسیدگی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر رسیدگی شد.

وی افزود:  شعبه باتوجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز اعلام و و متهم را به پرداخت یک میلیارد و 521  میلیون ریال جزای نقدی محکوم و  هنگ مرزی جکیگور گزارش کشف این محموله را به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین پرونده کشف هزار و 300  هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش  684  میلیون ریال در شعبه رسیدگی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر رسیدگی شد.

عباس زاده محمودی   افزود:  شعبه باتوجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز اعلام و و متهم را به پرداخت یک میلیارد و 368  میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: یگان تکاوری 112 شهرستان ایرانشهر گزارش کشف این محموله را به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

پایان پیام/75005

منبع: فارس
شناسه خبر: 1419232

مهمترین اخبار ایران و جهان: