نیوز سیتی!
25 مرداد 1402 - 08:01

ترخیص سه مجروح و بازداشت یازده نفر از عوامل موثر در حمله تروریستی شاهچراغ(ع)

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس از ترخیص سه مجروح و مصدوم و بازداشت یازده نفر از عوامل موثر در حمله تروریستی شیراز خبر داد.

اسماعیل قزل سفلی، معاون امنیتی سیاسی استانداری فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در تشریح شرایط مجروحین و مصدومین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام، با بیان اینکه در حمله تروریستی روز یکشنبه ما مجموعاً ۹ اعزامی به بیمارستان داشتیم، گفت: یک نفر مجروح در اثر اصابت گلوله به بیمارستان شهید رجایی اعزام شد که در حال حاضر الحمدالله ترخیص شده است.

وی افزود: سه نفر به بیمارستان مسلمین اعزام شدند که از این تعداد، یک نفر به شهادت رسید، شهید غلام عباس عباسی؛ یک نفر در طی این حمله مصدوم شده بود که ترخیص شده است. همچنین یک نفر مجروح در سر اصابت گلوله که در حال حاضر در بخش بستری است. حال وی پایدار و رضایت بخش است و مشکل خاصی ندارد.

قزل سفلی گفت: ۵ نفر به بیمارستان نمازی اعزام شدند که از این تعداد یک نفر به شهادت رسید، شهید جهانگیری؛ یک نفر در در حین حادثه تروریستی مصدوم شده بود که ترخیص شده است.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: سه نفر همچنان در بیمارستان نمازی بستری هستند که از این تعداد یک نفر امروز به بخش منتقل شد و وضعیت رضایت بخش دارد. دو نفر دیگر یک زن و یک مرد در آی سیو بستری هستند که به دلیل جراحی های انجام شده همچنان تحت مراقبت ویژه قرار دارند. مجروح زن امروز مجدداً تحت عمل جراحی قرار گرفت و مجروح مرد فردی است که از ناحیه صورت مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. به گفته قزل سفلی این مجروحین در حالت هوشیار هستند اما هنوز در شرایط پایدار قرار ندارند. که ان شاالله با دعای مردم این دو مجروح نیز به شرایط برسند.

وی تأکید کرد: پس در مجموع ۹ اعزامی به بیمارستان، ۲ نفر متاسفانه به شهادت رسیدند، سه نفر ترخیص شده اند، ۴ نفر همچنان بستری هستند که دو نفر در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در مورد تعداد دستگیر شدگان نیز گفت: تا الان از شبکه پشتیبان و عوامل مرتبط با حمله تروریستی یازده نفر دستگیر شده اند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1445076

مهمترین اخبار ایران و جهان: