نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 13:38

سردار زهرایی: دشمن در برخورد با ایران دچار خطای محاسباتی شده است

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: دشمن خطای محاسباتی همیشگی دارد و فکر می‌کند ابزار مادی که دارد برتری دارد، آنها تکنولوژی دارند، ولی یک چیز ندارند که آن هم نبود انسان‌های باورمند است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سردار محمد زهرایی امروز در یادواره شهدای جهاد و خدمت و جهادگران آسمانی استان زنجان در محل سالن همایش های بین المللی روزبه، اظهار داشت: در دنیای امروزی دشمنان 24 ساعته در حال دروغ افکنی است و دروغ‌هایی به ما می‌گویند که می‌دانیم دروغ است.

وی گفت: در بحران هویت و جنگ تمام عیار ترکیبی علیه ایران اسلامی که معناها در حال واژگونی است و حقایق کف میدان در فضای مجازی وارد شده، ما باید با کارهای واقعی امیدآفرین خدمت رسان این ورق را برگردانیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه در این جنگ خیلی از افراد دچار خطای محاسباتی هستند، افزود: دشمن خطای محاسباتی همیشگی دارد و فکر می‌کند ابزار مادی که دارد برتری دارد، آنها تکنولوژی دارند، ولی یک چیز ندارند که آن هم نبود انسان‌های باورمند است.

وی با اشاره به اینکه در این بحران هویت و جنگ تمام عیار ترکیبی علیه ایران اسلامی که معناها در حال واژگونی است، افزود: حقایق کف میدان در فضای مجازی وارد شده، ما باید با کارهای واقعی امیدآفرین خدمت رسان این ورق را برگردانیم.

زهرایی خاطرنشان کرد: فتنه سال گذشته نشان داد آرمان‌ها و روح الله عجمیان‌ها که از گروه‌های جهادی برخواسته بودند، ورق فتنه را به نفع نظام اسلامی بازگردادند.

وی تصریح کرد: نوک قله حرکت‌های جهادی تربیت نسل محسن حججی‌ها، دانشگرها و آرمان‌ها و روح الله‌ها است، ما لشکری انسان‌ساز برای انقلاب هستیم و در تمدن نوین اسلامی باید پیش رو و پیش‌قراول باشیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: فتنه سال گذشته یک فتنه بزرگ ترکیبی علیه نظام اسلامی بود، برخی در بیرون، دچار اشتباه محاسباتی شدند و با جمله «اینها رفتنی هستند»، دروغ شیرین را در زیست مجازی خود پذیرفتند

وی افزود: در جنگ شناختی سال گذشته همه به میدان آمدند و رویکرد نظام اسلامی، شنیدن همه صداها بود و جایی که این فتنه به نفع انقلاب برگشت، بچه‌هایی از جنس انقلاب به میدان آمدند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: در جنگ شناختی سال گذشته همه به میدان آمدند و رویکرد نظام اسلامی، شنیدن همه صداها بود و جایی که این فتنه به نفع انقلاب برگشت، بچه‌هایی از جنس انقلاب به میدان آمدند به عنوان مثال «امیری» کارگر ساده‌ای در قشم بود که وقتی پرچم اباعبدالله را آتش زدند، برای خاموش کردن آن اقدام کرد و در نهایت به شهادت رسید یا «روح الله عجمیان» و غیرهکه در مجموع 9 نفر از شهدای امنیت سال گذشته یا مسئول یا عضو بسیج سازندگی بودند.

وی ادامه داد: چشمه جوشان انقلاب اسلامی که از مکتب عاشورایی الهام می‌گیرد، تمام شدنی نیست زیرا این مکتب، آرمان تربیت می‌کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اضافه کرد: امروز در موقعیتی هستیم که توفیق خدمت داریم و باید هر روز به لشکر خودمان آدم‌هایی از جنس انقلاب و افرادی که بی‌تفاوت نیستند و با ولی خودشان در زمین زمان هستند بیفزاییم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1441832

مهمترین اخبار ایران و جهان: