نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 15:43

انجام سالانه ۲ هزار زایمان طبیعی در بیمارستان بقیه الله

مدیر بیمارستان بقیه الله اقدامات درمانی این بیمارستان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، عبدالرضا دلاوری مدیر بیمارستان بقیه الله در نشست خبری ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران در دوران کرونا بازتاب دهنده زحمات مدافعان سلامت بودند و در این مسیر تلاش کردند.

وی ادامه داد: خبرنگاران در این دوران کنار مدافعان سلامت ایستادند و با اطلاع رسانی کمک حال مدافعان سلامت و بیمارستان‌ها بودند.

دلاوری با بیان اینکه بیمارستان از ۶۰ بخش تخصصی بستری و پاراکلینیک تشکیل شده است افزود: این بیمارستان با ۹۵۰ تخت به بیماران خدمت می‌دهد، در شرایط عادی تخت‌های آی سی یو ۶۰ تخت بود که در ایام کرونا این رقم به بالای صد تخت رسید.

مدیر بیمارستان بقیه الله ادامه داد: نگاه ما نگاه بیمارمحوری است و همه بیماران را پذیرش می‌کند، از رسالت های اصلی ما طب نظامی و درمان مصدومان است و بزرگترین سایت درمانی برای مصدومان و مجروحان را دارا هستیم.

وی گفت: مفتخر به پذیرش ده هزار بیمار و مجروح مدافع حرم بودیم و این بیمارستان فیلد درمان مصدومان جبهه مقاومت بوده است. این بیمارستان قدمگاه مدافعان شهید حرم است.

دلاوری افزود: بیش از یک میلیون نفر در سال ۱۴۰۱ به بیمارستان برای درمان مراجعه کردند و بالغ بر ۲ هزار زایمان طبیعی سالانه در این بیمارستان انجام می‌شود و میانگین اقامت بیماران در این بیمارستان کاهشی بوده است.

مدیر بیمارستان بقیه الله ادامه داد: پرستار المپیکی در این بیمارستان داریم که این موضوع برای ما مایه افتخار است.

ادامه دارد/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1442132

مهمترین اخبار ایران و جهان: