نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 10:38

بیش ازهزار پرونده حوزه کالا وخدمات در چهارمحال وبختیاری مختومه شد

شهرکرد_مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: در حوزه کالا و خدمات، یک هزار و ۶۶۱ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد و یک هزار و ۷۹۰ فقره مختومه شد.

سعید فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص آمار عملکرد شعب رسیدگی بدوی تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: رسیدگی به پرونده‌ها در حوزه تعزیرات در چهار ماهه اول سال و در سه حوزه انجام می‌شود.

وی افزود: حوزه اول مربوط به کالا و خدمات است که در همین راستا یک هزار و ۶۶۱ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری وارد و یک هزار و ۷۹۰ فقره با میزان محکومیت ۵۳۹ میلیارد و ۹۷۴ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۶۰۰ ریال رسیدگی و مختومه شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بخش قاچاق کالا و ارز ۴۵۴ فقره پرونده به شعب این اداره‌کل وارد شد و ۴۵۷ پرونده با محکومیت یک هزار و ۹۴ میلیارد و ۷۴۳ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۱۷۴ ریال رسیدگی و مختومه شد.

فلاح به رسیدگی به پرونده‌های حوزه بهداشت، دارو و درمان در چهارمحال و بختیاری اشاره و عنوان کرد: در همین خصوص ۳۲۹ فقره پرونده وارد و به ۳۴۶ فقره رسیدگی شد، محکومیت این پرونده‌ها ۱۱ میلیارد و ۷۸۲ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۴۵۰ ریال است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1426332

مهمترین اخبار ایران و جهان: