نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 19:58

بازدید سردار پورجمشیدیان از پایگاه‌های سپاه در شمال غرب

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه از ارتفاعات منطقه قندیل در پیرانشهر بازدید و از امنیت پایدار این منطقه که توسط رزمندگان ایجاد شده،‌ تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «علی‌اکبر پورجمشیدیان» فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه از یگان‌های مستقر لشکر ۳ حمزه علیه السلام در مناطق عملیاتی شمال غرب بازدید کرد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه در این بازدید یک روزه در جریان تلاش و زحمات رزمندگان اسلام در ارتفاعات صعب العبور قندیل پیرانشهر در استان آذربایجان غربی قرارگرفته و از نزدیک با آنان دیدار و گفت‌وگو داشت و از زحمات رزمندگان تجلیل کرد.

سردار پورجمشیدیان در جمع رزمندگان این یگان‌ها تصریح کرد: سال‌های طولانی این منطقه و این ارتفاعات توسط اشرار و ضدانقلاب آلوده شده بود و برای مردم منطقه مشکلات بسیاری را ایجاد می‌کردند؛ ولی با اراده و تلاش رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه این مناطق امروز پاکسازی شده و امنیت کامل در آن برقرار است.

وی افزود: حضور رزمندگان اسلام در این منطقه حاکی از روحیه جهادی، تلاش و روحیه عاشورایی این عزیزان است و ما خاضعانه در برابر این بزرگواران ادای احترام می‌کنیم.

در این بازدید، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، فرمانده قرارگاه استانی شهید بروجردی، فرمانده لشکر ۳ حمزه علیه السلام و فرمانده مرکز پشتیبانی شمال غرب، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه را همراهی کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1423732

مهمترین اخبار ایران و جهان: