نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 18:47

ستاد انتخابات پردیس صرف نظر از گرایشات آماده تعامل با احزاب است

پردیس- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری پردیس گفت: ستاد انتخابات پردیس صرف نظر از گرایشات آماده تعامل با احزاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین آرمودیان مقدم عصر چهارشنبه در حاشیه برگزاری سومین جلسه ستاد انتخابات پردیس که با موضوع همفکری و هم‌اندیشی این ستاد و احزاب و تشکل‌های سیاسی و اجتماعی فعال شهرستان و با حضور محسن قضاتلو فرماندار پردیس و نمایندگان احزاب فعال برگزار شد اظهار داشت: این جلسه پیرامون چگونگی تحقق ۴ موضوع مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است تبادل نظر شد.

وی فرماندار پردیس با بیان اینکه ۱۱ حزب در شهرستان فعال هستند گفت: برقراری ارتباط دوسویه با احزاب به منظور مطالبه‌گری و پیگیری درخواست‌های مردمی در دستور کار قرار داشته است و احزاب می‌توانند از ظرفیت خود برای حضور نمایندگان مجلس در شهرستان و بهره‌گیری از بودجه‌های تخصیصی به نمایندگان در تکمیل و تحویل پروژه‌های زیر و روبنایی بهره ببرند.

معاون فرماندار پردیس با بیان اینکه صرف نظر از گرایشات احزاب فعال در شهرستان، ستاد انتخابات آماده تعامل و همکاری با احزاب است عنوان داشت: مجوز فعالیت احزاب در سطح کشور توسط وزارت کشور صادر می‌شود و در شهرستان نیز فرمانداری برای پیگیری مشکلات شهرستان و ایجاد زمینه برگزاری انتخاباتی در خور شأن مردم، همواره پذیرای سازمان‌های مردم نهاد و احزاب و تشکل‌های سیاسی است.

بر اساس این گزارش در ادامه ۵ نماینده از احزاب فعال شهرستان ضمن تشریح موضوعات کاری و اقدامات در دست انجام، خواستار حمایت ادارات شهرستان برای مطالبه‌گری درست و ادامه فعالیت مؤثر احزاب در راستای پیشبرد امور و رفع مشکلات شهرستان شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1406276

مهمترین اخبار ایران و جهان: