نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 15:12

انقلابی زیستن و انقلابی ماندن برجستگی سپاه است

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: انقلابی زیستن و انقلابی ماندن برجستگی سپاه و بسیج است که خودشان را سپر بلای انقلاب کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر سه شنبه در اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل اظهار کرد: مجاهدان خاموش در مناطق شمالغرب کشور با شجاعت تمام از امنیت پایدار مرزها دفاع می‌کنند تا به این کشور خدشه‌ای وارد نشود.

وی رهبری صالح و همراهی مردم را دو شاخصه بارز انقلاب اسلامی اعلام و خاطرنشان کرد: ارتش بعد از پیروزی انقلاب با ماهیت معنوی و مکتبی به فعالیت خود ادامه داد: تا در صدر اصول جنگی ایمان و باور اعتقادی را ملاک و معیار عمل قرار دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیروی انتظامی را مدافعان حقیقی امنیت کشور برشمرد و گفت: نیروی انتظامی در تولید، تأمین و صیانت از امنیت کشور سنگ تمام گذاشته تا مبانی اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی مخدوش نشود.

محمدی اصل مرزبانان را خادمان شبانه روز این کشور در دفاع از مرزهای ارزشی و اعتقادی نظام اعلام کرد و افزود: این نیروها نیز مخلصانه و مجاهدانه از مرزهای کشور صیانت می‌کنند.

وی ادامه داد: مجموعه سپاه و بسیج نیز در کنار دفاع همه جانبه از انقلاب از تمام مؤلفه‌های اقتدار این کشور صیانت کرده و همواره بر این باور است که باید انقلابی زیست و انقلابی ماند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل حضور سپاه و بسیج را در عرصه‌های سازندگی، خدمت رسانی، توسعه علمی و فناوری کشور و پیشرفت و عمران و آبادانی دارای کارنامه درخشان توصیف کرد و گفت: این نیروها با بصیرت و آگاهی در همه صحنه‌ها حضور دارند تا همچون مالک اشتر زمان فتنه‌های عمروعاص، ابن زیاد و یزید را دفع کنند.

محمدی اصل پیشکسوتان نیروهای مسلح را سرمایه‌های باتجربه معرفی کرد و گفت: امروز همه نیروهای مسلح به فرماندهی کل قوا که عالم مجتهد و دین شناسی بصیر است در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف حضور دارند و اجازه تعدی و جسارت به دشمن را نمی‌دهد.

وی در پایان بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس نه تنها یک وجب از خاک این کشور به یغما نرفت بلکه همه شاهد پیروزی مجدد خون بر شمشیر بودند تا همچون حادثه کربلا این انقلاب نیز به تاسی از نهضت حسینی زنده و بالنده بماند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1421732

مهمترین اخبار ایران و جهان: